سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت روسی پراودا:

از ایران دزدی شد/ داور صرب کور یا بی کفایت است!

سایت روسی پراودا در گزارش بازی ایران و آرژانتین به شدت داور صربستانی مسابقه را زیر سوال برد و به فوتبال ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ واکنش ها به بازی ایران و آرژانتین همچنان ادامه دارد. بخش انگلیسی سایت روسی پراودا در یکی از تندترین عکس العمل ها نسبت به داور صربستانی مسابقه نوشت: ایران شجاع. ایرانی ها بدشانس، شجاع، با انگیزه، با استعداد، مصمم و سربلند در دقایق پایانی بازی با آرژانتین با تک گل مسی بازی را واگذار کردند. این اتفاق بعد از دقایق طولانی مقاومت مقابل تیم شماره 5 جهان، از دست دادن چند شانس مسلم و پنالتی ای افتاد که داور به وضوح در تشخیص آن ناتوان بود. به ایران تبریک می گوییم.

این سایت در ادامه نوشت: هر کسی با اندکی اطلاعات فوتبالی می داند که پنالتی ایران توسط داوری که کفایت لازم را نداشت و یا دچار سوگیری میان تیم ها بود، نادیده گرفته شد. نام این داور میلوراد مازیچ است و تا پایان عمر هم به گونه ای زندگی می کند که می داند پنالتی را از ایران دزدید.

پراودا بعد از این جریان عملکرد فیفا را در انتخاب داور زیر سوال برد و نوشت: اگر داور صربستانی فیلم بازی را مرور کند و باز هم بگوید که این صحنه پنالتی نبود در این صورت باید به روانشناس مراجعه کند!

انتهای پیام/
برچسب ها: سایت ، پروادا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حسين
۱۰:۰۵ ۰۱ تير ۱۳۹۳
واقعا به اين ميگن كارشناس
فرید
۰۸:۵۲ ۰۱ تير ۱۳۹۳
من خیلی متعجم ار فیفا. این داور واقعا بازی پرتغال و آلمان خیلی بد داوری کرد. آخه چرا باید به این زودی واسه بازی ایران انتخابش کنن. باور کنید دیشب نتونستم بخوابم . ولی به کشورم و تیم ملی ایران افتخاااار میکنم.
کاظمی پور
۰۷:۵۰ ۰۱ تير ۱۳۹۳
داور نامرد به نفع اونا داوری می کرد با دژاگه هم لج بود