سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین گام عملی در جهت برون سفاری آموزش‌های مهارتی

نایب رئیس کانون کشوری آموزشگاه‌ههای آزاد فنی و حرفه‌ای کشور گفت اولین گام عملی در جهت بررسی ابعاد مختلف برون سفاری آموزش‌های مهارتی است.

 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عابدی نایب رئیس کانون کشوری آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور در همایش خصوصی سازی آموزش‌های فنی و حرفه کلید اشتغال بعد از ظهر امروز در  محل همایش های برج میلاد برگزار شد گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در  مجمع کانون کشوری آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین بر حسب رهنمودهای ریاست مجلس شورای اسلامی که در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان المپیاد جهانی مهارت در سال گذشته اعلام شد، ابعاد مختلف برون سفاری و زمینه مهارت آموزی از سوی دولت و کانون کشوری مورد بررسی قرار گرفت و طی چند ماه اخیر در خصوص برداشتن گام های عملی تحقیقات لازم صورت پذیرفت و امروز نیز شاهد به ثمر نشستن اولین گام عملی هستیم.
 
وی افزود: این همایش از سوی کانون کشوری آموزشگاه‌های آزاد و با حمایت‌های مجلس شورای اسلامی بر نظارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور برگزار شده است.

عابدی در ادامه به برخی محورهای همایش مذکور پرداخت و تصریح کرد : از جمله بحث‌های محوری این همایش بررسی لزوم انجام کارهای فرهنگی، اجتماعی و برنامه ریزی برای نشر مهارت آموزی و توسعه آموزشگاه‌های آزاد فنی وحرفه‌ای، بررسی تنگناهای دولت در امر توسعه مهارت‌آموزی با توجه به وضعیت موجود، ارزیابی توانمندی‌های آموزشگاه‌های آزاد در عرصه ارائه خدمات مهارت آموزی است.
 
عابدی در ادامه افزود: امکان سنجی بهره گیری از امکانات آموزشگاه‌ها برای ایجاد اشتغال و برون سفاری تصدی گری‌ها و واگذاری تدریجی آموزشگاه‌ها به بخش خصوصی از دیگر محورهای بحث در این همایش است.

نایب رئیس کانون کشوری آموزشگاه‌ههای آزاد فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین اولین نشست بررسی نتایج همایش فردا یکشنبه 1تیرماه با حضور رؤسای کانون‌های استانی و مسؤلان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مرکز تربیت مربی  این سازمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.