سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش سایت چارلتون از قوچان‌نژاد: نمایش قوچان‌نژاد مقابل مسی

سایت باشگاه چارلتون در گزارشی به رویارویی قوچان‌نژاد بازیکن ایرانی این باشگاه لیونل مسی در دیدار ایران با آرژانتین پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت باشگاه چارلتون تیم ملی ایران در اولین دیدار جام جهانی مقابل نیجریه یک امتیاز با تساوی بدون گل به دست آورد اما ازمون سنگین‌تر برای دفاع خوب تیم امشب در دیدار مقابل وزنه سنگین آمریکای جنوبی در گروه F خواهد بود.

قوچان مهاجم ایران چهارمین بازیکن تاریخ چارلتون است که در رقابتهای جام جهانی شرکت می‌کند و با بهترین موقعیت بازی مقابل نیجریه نزدیک به رفتن 3 امتیاز برای ایران بود.

با 2 بازی باقیمانده از مرحله گروهی قوچان‌نژاد می‌تواند به اولین بازیکن تاریخ چارلتون تبدیل شود که درجام جهانی موفق به گلزنی شده است.

مهاجم ایران که قرارداد 2 ساله و نیمه‌ای با چارلتون امضا کرده است 10 گل در 15 بازی بین‌المللی خود به ثمر رسانده و با هر ضربه‌ای که در جام جهانی به توپ می‌زند چشم تمامی هواداران ایرانی و طرفداران چارلتون را پشت خود دارد.

سایت باشگاه چارلتون برای تشویق مهاجم ایرانی از هواداران باشگاه خواسته است که با ارسال پیامهایی در شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را نشان دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، سایت ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.