سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرشدی زاده: هدفمان حضور در بین چهار تیم برتر جهان است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با تلاش و حضور در میادین مختلف می توانند به اوج آمادگی تیمی رسیده و در نهایت در بین چهار تیم برتر جهان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهران مرشدی زاده-بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی اوایل هر هفته معمولا برگزار و سپس در رقابتهای لیگ برتر حضور داریم.این امر به ما کمک می کند تا به آمادگی بالایی برسیم و برای حضور در مسابقات مختلف آماده باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی خواستار برگزاری اردوها و بازیهای بین المللی برای در اوج نگاه داشتن وضعیت بازیکنان است، معمولا هر چند ماه یکبار در تورنمنت های برون مرزی حضور داشته و تیم محک خوبی می خورد ضمن اینکه تجربه بازیکنان نیز بالا می رود.

وی در خصوص تورنمنت بلاروس ، اردوی برزیل و مسابقات جهانی برزیل در پایان گفت: اواسط تیر ماه به بلاروس سفر خواهیم کرد تا در تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی این کشور شرکت کنیم. سپس اردوی تدارکاتی برزیل را پیش رو داریم و چند بازی نیز با تیم های خوب این کشور برگزار خواهیم کرد و پس از آن در رقابتهای جهانی برزیل حضور خواهیم داشت. ما هدفمان این است که در بین چهار تیم برتر جهان قرار بگیریم. اکنون تیم ملی فوتبال ساحلی در جهان شناخته شده است و روند رو به رشدی را طی می کنیم. امیدوار هستم با برگزاری اردو ها و تمرینات مختلف، به هدفمان برسیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.