سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت کشور خبر داد

تقاضای 11 حزب سیاسی برای صدور پروانه

سخنگوی وزارت کشور از اعلام درخواست 11 تشکل و حزب سیاسی برای صدور پروانه خبر داد و گفت: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید و شروع به کار وزارت کشور تا خردادماه جاری این تعداد حزب برای گرفتن مجوز نام‌نویسی کره‌اند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور از اعلام درخواست 11 تشکل و حزب سیاسی برای صدور پروانه خبر داد و گفت: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید و شروع به کار وزارت کشور تا خردادماه جاری این تعداد حزب برای گرفتن مجوز نام‌نویسی کره‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: تقاضاهای این تشکل‌ها و احزاب سیاسی برای صدور پروانه و دادن مجوز در حال بررسی است.

امیری ادامه داد: پرونده حزب‌های متقاضی دارای مراحل مختلفی مانند استعلامات، فرآیندها و روند اداری است که پس از طی این مراحل کمیسیون ماده 10 برای آنها تصمیم‌گیری می‌کند.

گفتنی است اسامی احزاب و تشکل‌های سیاسی خواستار صدور پروانه و مجوز بدین شرح است: جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت هم‌اندیشان البرز ، حزب تلاشگران ایران اسلامی، حزب متحد، حزب مردمی اصلاحات، جمعیت دوستداران مشهد مقدس، مجمع حامیان عدالت اسلامی، حزب آزادگی ایران اسلامی، مجمع رهپویان بصیرت استان مازندران، جمعیت یاران خراسان و حزب پیشتازان عدالت .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.