سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت، تنها سیاست ملت فلسطین در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی

روزنامه البعث در گزارشی نوشت: ملت فلسطین همواره ثابت کرده است که در مقابل ظلم و تجاوز، تسلیم نخواهد شد و تا هر وقت که بخواهد، می‌تواند به مقاومت ادمه دهد و آمادگی جانفشانی و شهادت را دارد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه البعث؛ این روزها، ملت شریف فلسطین، به اتهام ربودن سه شهرک نشین صهیونیستی که هیچ مدرک محکمی برای اثبات آن وجود ندارد، مورد هجوم وحشیانه و مهلک از جانب صهیونیستها قرار گرفته است.

این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، حتی اگر این سه شهرک نشین، توسط فلسطینی ها ربوده شده باشند، اقدامی مردود و محکوم شده است؛ چرا که ربودن افراد، جنایتی تروریستی نیست که به خاطر آن، مردم فلسطین مستحق مصیبتی این چنینی باشد، بلکه آن رفتاری در حوزه ی مقاومت و حق قانونی ملت فلسطین بوده است.

البعث نوشت: صرف نظر از آنکه، این اقدام اسرائیل غیر اخلاق و انسانی است، اگر ذره ای انصاف وجود داشته باشد، قطعا به این رژیم اشغالگر اجازه داده نخواهد شد تا چنین اقدام وحشیانه ای را در حق ملتی که به دفاع از خود پرداخته، صورت دهد، و این در حالی است که این رژیم هزاران فلسطینی را در زندان های خود بازداشت کرده و به زور، اعتصاب کنندگان را به غذا خوردن وامی دارد و آنها را از تماشای بازی های جام جهانی منع می کند.

ملت فلسطین همواره ثابت کرده است که در مقابل ظلم و تجاوز، تسلیم نخواهد شد و تا هر وقت که بخواهد، می تواند به مقاومت ادامه دهد و آمادگی جانفشانی و شهادت را دارد. شاید این اقدام انتقام جویانه رژیم صهیونیستی، آتش انتفاضه ی جدیدی را روشن کند که جوانان شجاع فلسطینی با خشم وغضب آن را با خود حمل می‌کنند.

جهان عرب در این مرحله از تاریخ خود شدیدا به انقلابی فلسطینی نیاز دارد تا مسیر حقیقی خود را بازیابد و مفاهیم انقلابی خود را که آمریکا و اسرائیل، سعی در تخریب آن داشته اند و گروه تروریستی "داعش" را در مسیر آن ایجاد کرده اند، احیا نماید.


انتهای پیام/.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.