سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان ماه مبارک رمضان؛

طرح جهادی اذان، نماز و قرآن در جنوب غرب پایتخت اجرا می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از اجرای طرح جهادی اذان، نماز و قرآن در این منطقه خبر داد.

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح نواختن‌ آوای ملکوتی اذان، نماز و قرآن در محلات 16 گانه منطقه 18 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از 23 خرداد ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجراست.
 
شایق اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه‌های نواختن آوای ملکوتی اذان، نماز و قرآن در مراکز و فضاهای عمومی، بوستان‌ها، کتابخانه‌ها، فروشگاههای شهروندان، میادین میوه و تره‌بار، سراهای محلات 16 گانه منطقه و ... به مدت 45 روز از 23 خرداد ماه سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهند شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: نواختن آوای ملکوتی اذان، نماز و قرآن در محلات 16گانه منطقه 18، آموزش چهره به چهره قرآن، ترویج فرهنگ نماز در مساجد در محلات 16 گانه منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
شایق خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و آثار ارزشمند قرآنی اساتید و شخصیت‌های برجسته در امور مذهبی و دینی در محلات 16 گانه منطقه 18 همزمان با ماه مبارک رمضان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: نماز ، قران ، ماه ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.