سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

چشمگیر بودن محبوبیت والیبال در اردبیل

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: با توجه به موفقیت‌های تیم ملی والیبال در عرصه جهانی، استقبال از این ورزش در کشور و همچنین استان چشمگیر است.

نادر فلاحی امروزدر گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: هیات والیبال استان اردبیل در راستای پیشبرد اهداف خود در دو بخش قهرمانی و همگانی فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی گفت: با توجه به موفقیت‌های تیم ملی والیبال در مسابقات مختلف، استقبال جوانان از این رشته ورزشی در کل کشور به ویژه استان اردبیل به طور چشمگیری بالا رفته است.

رئیس هيات والیبال استان اردبیل ادامه داد: استان در سال‌های اخیربا وجود داشتن ظرفیت خوب در این رشته ورزشی با عقب‌ماندگی مواجه بوده و هدف ما برنامه‌ریزی در راستای پیشبرد والیبال استان است.

فلاحی تصریح کرد: برای استفاده از این ظرفیت‌ها هیات والیبال استان اردبیل اقدام به برنامه‌ریزی‌های منسجم در تمامی مقاطع سنی به ویژه در رده‌های پایه کرده است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: کلاس‌های آموزشی برای نفرات انتخاب شده از اول تیرماه برگزار می‌شود که گامی بلند در عرصه پرورش بازیکنان از رده پایه است.

فلاحی گفت: اردوی یک‌روزه انتخاب نفرات برتر تیم جوانان بانوان شهرستان‌های کل استان هفته پیش به صورت گزینش نفرات برتر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود 30 نفر از کل استان در این اردو شرکت کرده بودند که 12 نفر انتخاب شده و برای اعزام به مسابقات کشوری در اردوی تمرینات والیبال بانوان شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل ادامه داد: مسابقات انتخابی جوانان والیبال استان در بخش آقایان برای شرکت در مسابقات کشوری نیز برگزار شد که با قهرمانی اردبیل، نایب قهرمانی پارس‌آباد و سومی تیم شهرستان کوثر به پایان رسید.

انتهای پیام//ب

برچسب ها: اردبیل ، محبوبیت ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.