سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "ورزشي شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: درخشش کاراته کاهای ایران در روز شکست قهرمانان آسیا ، سیستم والیبال ایتالیا خاص و حرفه‌ایست/ فوتبال ایران در برزیل پدیده می شود ، تیم های ملی الف و ب بسکتبال تفکیک نشدند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آرژانتین با مسی، ما همه! / اتفاقی که شاید غیر قابل باور باشد اما شدنی است



 بدون شک از زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شد تمام هموطنان ما راجع به همگروهی با آرژانتین گفتگو کردند و حالا زمان آن رسیده تا مشخص شود تفکراتمان تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

حضور بازیکنان تیم ملی بوسنی در نماز جمعه

 جام جهانی 2014 برزیل شاهد صحنه‌های خبری و حاشیه‌ای تلخ و شیرین از زیبایی های فوتبال است و دیدن تصاویر آن خالی از لطف نیست.

فقط کی روش می‌داند چگونه مسی را مهار کند

تحلیلگر آسوشیتدپرس می‌نویسد: اگرفقط یک نفر باشد که بداند چگونه می‌توان مسی را مهار کرد آن شخص کسی نیست جز " کارلوس کی روش" مربی تیم ایران.

به آمادگی کامل رسیده‌ام / بازی با آرژانتین یک فرصت طلایی است / آرامش زیادی داریم
 مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: این یک فرصت طلایی است که برابر تیم بزرگی مانند آرژانتین بازی کند و شاید کمتر کسی از ما توقع برد داشته باشد. این مساله کار ما را راحت می‌کند و تمرکزمان بالا می‌رود.

بازی شروع و اتمام خوبی داشت/ تمام موفقیت‌ها را مدیون هواداران هستم
 تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود مقابل تیم ملی ایتالیا از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

دروگبا: زبانم را گاز گرفتم!
 "دیدیه دروگبا " ملی‌پوش 36 ساله ساحل عاج پس از آنکه فهمید در بازی دوم هم نیمکت نشین است از شدت ناراحتی زبانش را گاز گرفت!

درخشش کاراته کاهای ایران در روز شکست قهرمانان آسیا

در دومین روز سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان، پنج نماینده کشورمان با راهیابی به دیدار نهایی اوزان خود، برای کسب نشان طلا باید به مصاف حریفان خود بروند.

زنگنه بدون از دست دادن حتی یک امتیاز قهرمان لیگ جهانی شد

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان کشورمان با شکست حریف هلندی به مدال طلای وزن منهای 68 کیلوگرم لیگ جهانی رسید .

سیستم والیبال ایتالیا خاص و حرفه‌ایست/ فوتبال ایران در برزیل پدیده می شود

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما مقابل تیم قدرتمند ایتالیا با تمرکز بالا بازی کردیم و به خوبی انها را تحت تاثیر قرار دادیم.

حقيقي:از حجازي و عابدزاده چيزهاي زيادي ياد گرفتم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، به تمجید از دروازه‌بانان پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.و از حضورش در بازي هاي جام جهاني ابراز خوشحالي کرد.

تیم های ملی الف و ب بسکتبال تفکیک نشدند
اسامی 29 بازیکن برای مرحله سوم اردوهای تیم ملی بسکتبال اعلام شد اما تفکیک دو تیم الف و ب به چند روز آینده و تصمیم کادرفنی موکول شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.