سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

ارائه خدمات دی کلینیک‌های استان تهران به صورت رایگان

اداره کل درمان استان تهران درماه مبارک رمضان دو دی کلینیک در روزهای دوشنبه از ساعت 16 تا 22 به صورت رایگان به تمامی بیماران خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمدتقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان استان تهران گفت: در ماه مبارک رمضان دی کلینیک شهید سلیمانی در شهر ری و دی کلینیک ابوریحان دوشنبه ها از ساعت 16 تا 22 به صورت رایگان برای اقشار مختلف جامعه خدمات خود را ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: برای اولین بار بدهی تمامی مراکز که در ارتباط با اسناد پزشکی هستند تا بهمن 92 تسویه شد که معادل آن در سال قبل تا آذرماه تسویه شده بود.

خسروانی مقدم اظهار داشت: اولین استراتژی مدیریت درمان یک رویکرد طلایی ویژه بود که بیمارستان هدایت که یک بیمارستان تخصصی زنان است این بیمارستان که بافت فرسوده‌ای داشته استارت آن خورده شده و بیمارستان قبلی آن حذف نشده است و بیمارستان لواسانی یک بیمارستان تک تخصصی روانپزشکی وهم تک تخصصی قلب وعروق است توسط مدیرعامل قبلی کلنگ آن به زمین زده شده است ورد حال حاضر سه نفر متخصص طب اورژانس در بیمارستان فیاض بخش مشغول به کار هستند.

مدیرکل درمان استان تهران تصریح کرد: از مراکز طرف قرارداد استان تهران 18 مرکز بهداشت و درمانی، 9 درمانگاه، 16 پلی کلینیک، 36 بیمارستان دولتی خصوصی و خیریه 1372 پزشک متخصص می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس دفتر اسناد پزشکی استراتژی مهمی دارند در سه مرکز شرق‌، غرب، مرکزی مکان‌هایی برای اسناد پزشکی مشخص شده  که تا ارباب رجوع در این مرکز را به صفر برسانیم ولی درحال حاضر با کمبود نیرو مواجه هستیم.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.