سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

هم اندیشی صاحبان سرمایه و کارآفرینان یک ضرورت برای شکوفایی اقتصاد است

رییس اداره صنعت و معدن شهرستان آران و بیدگل گفت: گردهمایی و هم اندیشی صاحبان سرمایه، صنعت گران و کارآفرینان یک ضرورت برای شکوفایی، پیشرفت و توسعه اقتصاد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، "حسین حاجی زاده" در نشست کارآفرینان و صاحبان صنایع نوش آباد افزود: دولت یازدهم با شعار دولت تدبیر و امید، تسهیل و سرعت بخشیدن در سرمایه گذاری را مورد توجه قرار داده و در همین آغاز راه نیز نتایج روشنی حاصل شده است.

وی اظهار داشت:اگر زمینه ای فراهم شود که کارآفرینی و نوآوری ترویج شود و صنایع رشد واقعی داشته باشد، جامعه نیز به توسعه و بالندگی خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت رشد و توسعه صنعت و کارآفرینی تصریح کرد: منطقه کاشان، نوش آباد و آران و بیدگل یک منطقه منسجم است که به لحاظ رشد صنایع و اشتغال بالاتر از 17 استان کشور قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: به واسطه نیک اندیشی و بلند نظری پیشینیان در مسیر ایجاد و توسعه صنایع و اشتغال زایی، منطقه کاشان بر پایه های محکمی استوار شده است و امروز ما باید این میراث را حفظت کرده و به نسل های بعد منتقل کنیم.

حاجی زاده بااشاره به شرایط منطقه صنعتی انصار نوش آباد گفت: مشکل عمده صاحبان صنایع در کشور، دسترسی به زمین با سند مالکیت است که در نوش آباد این مشکل برطرف شده است و امتیاز بزرگی برای سرمایه گزاری در این منطقه محسوب می شود.

شهر دار نوش آباد گفت: اگر رشد و توجه به منطقه صنعتی انصار نوش آباد که سال 82 شروع شد، بعد از سال 84 متوقف نمی شد، امروز دوران طلایی سرمایه گزاری و شکوفایی اقتصادی در این منطقه را شاهد بودیم.

" علی اصغر شقایقی" در نشست کارآفرینان و صاحبان صنایع نوش آباد افزود: وجود نیروی انسانی کار آمد، خلاق، ماهر و متعهد بهترین سرمایه برای صاحبان صنعت است که منطقه نوش آباد، از این امتیاز مثبت بهره مند است.

وی تصریح کرد: وجود زمین با سند مالکیت، قرار گرفتن نوش آباد در مسیر راه آهن سراسری و نزدیکی به جاده ترانزیت شمال جنوب، دسترسی به بازار مواد اولیه و فروش محصول، از دیگر مزیت های سرمایه گذاری در منطقه صنعتی انصار نوش آباد به حساب می آید.

وی اظهار داشت: منطقه صنعتی انصار نوش آباد، در زمینی به وسعت دو میلیون مترمربع ایجاد شده است که تاکنون ۵۰ واحد صنعتی در آن فعالیت می کند و با فعال شدن ۲۸۰ واحد صنعتی ، زمینه اشتغال برای 12 هزار نفر پیش بینی شده است.

شقایقی گفت: در بودجه سال جاری شهرداری نوش آباد، 25 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیر ساخت ها و توسعه منطقه صنعتی انصار پیش بینی شده است.

در این آیین از خدمات و تلاش زنده یاد دکتر "حسین عظیمی" و زنده یاد دکتر"غلامرضا اسلامی"، از اندیشمندان عرصه توسعه و ترویج اقتصاد ایران اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اصفهان ، کار ، آفرینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.