سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد:

حمایت مجلس از اقدامات محیط زیست مدارانه مدیریت شهری تهران / مجلس از توسعه مترو، بی‌آرتی و دوچرخه‌سواری در تهران حمایت می‌کند

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه مترو، گسترش بی‌آرتی و تشویق به دوچرخه‌سواری از جمله اقدامات مدیریت شهری در تهران است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهباز حسن‌پور بیگلری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به سیاست‌گذاری‌های محیط زیست مدارانه توجه ویژه دارد و تشکیل فراکسیون محیط زیست در مجلس نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه محیط زیست پایدار در بین نمایندگان مجلس است.

وی با اعلام این که گسترش خدمات الکترونیک می‌تواند به ارتقای محیط زیست در شهرها کمک کند، تاکید کرد: برای نمونه، در سال گذشته تنها 5 میلیون نفر برای ارائه اظهارنامه مالیاتی به ادارات مالیات مراجعه داشتند که این مراجعات حضوری که با صرف هزینه بالا و زمان زیاد انجام شده، می‌توانست غیر حضوری و به صورت الکترونیکی انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که داشتن محیط زیست پایدار نیاز بدیهی یک جامعه سالم و با نشاط است، خاطرنشان کرد: مجلس حداکثر همکاری را در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های قانونی لازم به منظور تحقق محیط زیست پایدار در تهران با مدیریت شهری به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، برنامه ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.