سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

فرصت 3 روزه کشاورزان تنکابنی برای بیمه کردن محصولات

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از فرصت سه روزه شالیکاران برای اقدام به بیمه محصول برنج شالیزارها خبر داد.

نریمان اوجانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: شالیکاران برای بیمه محصول شالیزارهای خود فقط سه روز فرصت دارند.

وی اظهار داشت: بیمه محصولات تولیدی کشاورزی مختص برنج و شالیزارها نمی‌شود و تمامی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی از جمله شالی، باغی، دامی، طیور و آبزی‌پروری می‌توانند بر اساس موعد مقرری که برای انجام امور بیمه تعیین شده به بانک‌های کشاورزی، شرکت بیمه‌گذار و یا مراکز جهاد کشاورزی محل اقامت خود مراجعه و اقدام کنند.

اوجانی تصریح کرد: بیمه راهی برای ایجاد امنیت غذایی و ارتقای ضریب امنیت محصولات تولیدی از بروز برخی حوادث غیرمترقبه به‌ویژه سیل، خشکسالی و یا یخبندان است.

وی افزود: بیمه در واقع ابزاری برای ایجاد بستر مناسب افزایش تولیدات کشاورزی و نیز آرامش‌خاطر کشاورزان است زیرا هیچ‌گاه حادثه خبر نمی‌کند و همواره باید درباره بحران‌هایی از این دست آمادگی کامل داشته باشیم و بیمه محصولات تولیدی کشاورزی یکی از راه‌های افزایش ضریب امنیت و آرامش خاطر کشاورزان است.

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن گفت: از ابتدای سال زراعی جاری یک هزار و 370 هکتار از مزارع شالی زیر کشت شهرستان بیمه شده‌اند و از شالیکاران علاقه‌مند به بیمه محصول تولیدی می‌خواهیم در فرصت باقی مانده، طی سه روز آینده با مراجعه به ادارات و مراکز کشاورزی یا بانک‌های کشاورزی و دفاتر بیمه‌گری برای بیمه محصول شالی‌ سال جاری خود اقدام کنند.

برچسب ها: فرصت ، کشاورز ، محصولات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.