سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

برقراری امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت کاملی در مرزهای این استان با کشور عراق به لطف خداوند و تدابیر و برنامه ریزی خوب فرماندهان نظامی و انتظامی برقرار است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ عمران علیمحمدی با اعلام این خبر گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی با توجه تحرک های گروه تروریستی ˈداعشˈ در عراق با آمادگی کامل مقابل هرگونه تحرکی ایستاده و دست متجاوزان را به خاک پاک این مرز و بوم قطع خواهند کرد.

وی افزود: هرگونه حرکتی از سوی نیروهای نظامی جان بر کف جمهوری اسلامی ایران در مرزها رصد می شود و با اقتدار کامل پاسخ تجاوزهای احتمالی را داده و از ورود عناصر وابسته به این گروه تکفیری جلوگیری خواهند کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فاصله درگیری میان ارتش و نیروهای مردمی عراق با گروه داعش با مرزهای ایران اسلامی بسیار زیاد است  و بطور قطع هیچگونه ناامنی در مناطق مرزی کشورمان بوجود نخواهد آورد.
علیمحمدی یادآور شد: ملت ایران مطمئن باشند نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه مقتدر بوده و حرف نخست را می زند و بنابراین دشمنان نمی توانند مشکلی برای ما ایجاد کنند.

گروه تروریستی و تکفیری داعش در یک ماه گذشته با بکارگیری عناصر وابسته به حزب بعث رژیم سابق عراق از نبود امنیت در این کشور سوء استفاده کرده و تاکنون شماری از شهرهای این کشور و وبژه ˈموصلˈ را اشغال کرده است.
شهرستان مرزی مهران 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد./س
 
 
 
برچسب ها: امنیت ، کامل ، مرزهای کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.