سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

تشکیل و حمایت گروه داعش، اقدام جدید استکبار

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : در همه آدم کشی ها و جنایتها در کشورهای اسلامی و غیراسلامی پای آمریکا در میان است و این بار قصه جدید این ابرقدرت ملعون تشکیل و حمایت گروه ننگین داعش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی در یادواره 52 شهید منطقه خنامان رفسنجان، افزود : در کشورهای سوریه و عراق، مردم با رأی خود مسئول کشور خود را انتخاب کردند که این یعنی نابودی پایگاههای آمریکا در کشورهایی که ایران را الگوی دفاع قرار داده اند.

وی تصریح کرد : ترس آمریکا از ایران، موجب شد گروه داعش را راه اندازی کند و با مقاصد شوم خود سعی دارد کشورهای اسلامی را به زانو در آورد .

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد : نباید به این وحشی های مستکبر ، نگاه مثبت شود آنها از هر گرگی درنده ترند .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : فلسفه تشکیل یادواره های شهدا ، آشنایی نسلهای مختلف با فرهنگ شهادت است.

امام جمعه موقت تهران افزود : ابعاد فرهنگ شهادت عشق به خداوند ، ایستادگی و مقاومت، نفرت داشتن از استکبار و ولایت مداری است که شهیدان این را به خوبی درک و بهترین معامله با خدا کردند.

وی یادآور شد : آنها انسانهایی وارسته و مقید بودند و تا آخرین نفس برای خدا و برای رهایی وطن از چنگال دیو صفتان جنگیدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در برابر استکبار و دست نشانده های آنها از همه هستی خود گذشتند./س


برچسب ها: جنایت ، استکبار ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.