سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فراخون ارسال مقالات پانزدهیمن کنفرانس سراسری دانشجویان عمران کشور

پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور شهریورماه امسال در ارومیه برگزار می شود

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور، زمان برگزاری این کنفرانس را 11، 12 و 13 شهریورماه 1393 در شهر زیبای ارومیه اعلام کرد.

نادر صولتی­ فر با بیان این که این کنفرانس علمی بامشارکت دانشگاه ارومیه،معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی و دستگاه­های اجرایی و فعالان بخش خصوصی برگزار می گرددافزود: علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس می ­توانند حداکثر تا 15 تیرماه 1393 مقالات خود به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج داوری مقالات 15 مردادماه 1393 خواهد بود.

صولتی­ فر با اشاره به محورهای این کنفرانس گفت: سازه، ژئوتکنیک، مهندسي زلزله، روسازی راه، حمل و نقل و ترافيك، سازه‌هاي هيدروليكي و دريايي، مهندسي و مديريت منابع آب از جمله محورهای این کنفرانس است .

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور مهندسی آب و فاضلاب، مديريت ساخت، مديريت بحران و پدافند غيرعامل، فناوري‌هاي مواد و مصالح ساختمانی، نقشه‌برداري، ژئودزی و ژئوماتیک و نیز مهندسی محيط زيست از دیگر محورهای سیزده گانه این رویداد برشمرد.

نادر صولتی­ فر همچنین اظهار داشت : برپایی نمایشگاه صنعت ساخت و ساز، کارگاه­های آموزشی و برای نخستین بار برگزاری جشنواره شهریور ارومیه را از دیگر برنامه جنبی این کنفرانس اعلام کرد .

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور در پایان ضمن دعوت از تمامی اساتید، مهندسین و دانشجویان این رشته جهت شرکت در پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور، خاطرنشان کرد: علاقمندان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال مقالات خود به پایگاه اینترنتی کنفرانس به آدرس www.15cesc.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 2773508-0441 تماس حاصل فرمایند.

وی همچنین از تمامی دستگاه­های اجرایی، مراکز آموزشی و پژوهشی، شرکت­های مهندسین مشاور و پیمانکاری فعال در حوزه عمران خواست با مشارکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی صنعت ساخت و ساز که در کنار این کنفرانس برگزار خواهد شد، دبیرخانه کنفرانس را در هر چه بهتر برگزاری این رویداد ملی یاری رسانند/س

برچسب ها: کشور ، کنفرانس ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.