سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مشکلات بومهن ریشه ای 30 ساله دارد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: برخی مشکلات بخش بومهن ریشه ای 30 ساله دارد و بعضی دیگر از آنها به دوران پیش از انقلاب اسلامی باز می گردد.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از این رو هر مسئولی که مدیریتی را در این شهرستان عهده دار می شود کار دشواری در پیش دارد.

وی، بخش بومهن را دارای ظرفیت های بسیار بالایی دانست و افزود: بومهن با وجود آنکه تا کنون فضاهای مطلوب بسیاری را از دست داده اما همچنان پتانسیل توسعه گردشگری در این خطه بسیار است.

حیدری افزود: اگر از همان ابتدا از رودخانه جاری در میان شهر بومهن و کرانه های زیبای آن به درستی نگهداری می شد امروز همگان آن را یکی از بارزترین جلوه های اکوتوریسمی استان و حتی کشور قلمداد می کردند اما به دلیل عدم مراقبت در گذشته شرایط این شریان آبی به این حال و روز دچار شده است.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: ساخت و سازهای بی رویه، بی نظمی در سازه ها، آلودگی های محیطی و تعرض به منابع طبیعی به تدریج می تواند ناراحتی های روحی و جسمی و مشکلات و معضلات بیشتر را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز منطقه برای رفع مسائل مذکور نیازمند همفکری، تلاش، اقدامات جدی و مدیریتی جهادی است تا مردم و مسئولان با کمک یکدیگر بومهن را به جایگاه اصلی خود باز گردانند.

حیدری از وجود مشکلات عدیده در شهرستان پردیس سخن به میان آورد و افزود: با ادامه این روند بومهن تا چند سال آینده قابلیت زندگی ندارد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: هیچ کسی نه توان ایجاد عدالت کامل را دارد و نه می توان به مشکلات خاتمه دهد.

وی ادامه داد: اما این توقع هست که مسئولان با اجرای صحیح امور روز به روز آسایش و رفاه بیشتری را برای مردم فراهم کنند و راه رسیدن به این مهم دریافت نظرات مردم از طریق گفتگوی رو در رو است.

حیدری اضافه کرد: با روند کنونی، بومهن تا چند سال آینده اصلاً قابلیت زندگی نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به تقسیمات نقاط مختلف این شهرستان در پهنه جغرافیایی استان تهران گفت: شهرستان پردیس دارای دو بخش جاجرود و بومهن و دو شهر پردیس و بومهن است که هر یک از این مناطق دارای مشکلات عدیده ای هستند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.