سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/بخشدار جدید بومهن:

دولت تدبیر و امید نشاط را در جامعه ایجاد کرد

بخشدار جدید بومهن گفت: دولت یازدهم تحت عنوان دولت تدبیر و امید با حضور خود نشاطی را در جامعه ایجاد کرد تا آن حماسه سیاسی در 24 خرداد 92 روی داده و آنچه مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است، محقق شود.

رضا خدادادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مردم سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق های رأی و برپایی انتخابی پر شکوه بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و توطئه چینانی زدند که در حرافی های خود از عدم پشتیبانی مردم از نظام مقدس اسلامی سخن به میان می آوردند.

وی ادامه داد: برخی مسائل جاری در منطقه از سوی فرماندار شهرستان در این نشست مطرح شد و مجموعه بخشداری بومهن با همکاری زحمتکشان حوزه شهری در مسیر رفع آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کند تا به نتایج مطلوب دست یابیم.

خدادادی افزود: همچنین باید از زحمات منتظری(بخشدار پیشین بومهن) قدردانی کرد و مدیریت جدید نیز ادامه دهنده راه و پیگیر اموری است که توسط وی به این مرحله رسیده است.

بخشدار جدید بومهن اضافه کرد: مسئولیت همانند جریان زندگی آمدن و در پی آن رفتن یا همان حیات و ممات است، اما نکته حائز اهمیت در این میان و معیار سنجش، میزان خدمتی است که از سوی آن مسئول به مردم ارائه می شود.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجب به وجب این مرز و بوم متعلق به حضرت ولی عصر(عج) با خون پاک و مطهر شهدای عزیز و سرافراز آبیاری شده و همگان باید در مسیر پاسداری از این شجره طیبه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

خدادادی افزود: خدمت به مردم هدیه ای از سوی خداوند متعال است که در سایه همکاری و همراهی همه مجموعه های اجرایی و خدماتی مستقر در شهرستان، استان و کشور محقق می شود و رفع مشکلات پیش روی منطقه نیازمند عزم راسخ و کوشش جدی همه مدیران است./س


برچسب ها: دولت ، تدبیر ، امبد ، نشاط ، بخشداری ، بومهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.