سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/امام جمعه موقت شهرکرد:

گروه تروریستی داعش، دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام سید محمد احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گروه تروریستی داعش را دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: این گروه تروریستی، قصد بر هم زدن آرامش و اتحاد شیعه و سنی را دارد و می خواهد جهان اسلام را گرفتار توطئه ای بزرگ کند

 

 

.
وی تصریح کرد: گروه داعش از سوی امریکا و صهیونیست ها اداره می شود تا به واسطه آن کشتار مردم بی دفاع فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس را تحت تاثیر قرار دهد .
احمدی یادآور شد: مردم تا پای جان از عتبات عالیات دفاع می کنند و در عراق مردم به فتوای مراجع عالیقدر آماده نبرد با گروه تروریستی داعش هستند .
خطیب موقت جمعه شهرکرد با اشاره به سالگرد حماسه سیاسی مردم در یازدهمین دوره رئیس جمهوری و بیان خوب و منطقی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم بزرگ داشت سالروز حماسه بیست و چهارم خرداد، تاکید کرد: رفتار رئیس جمهوی اسلامی ایران قابل تقدیر است.
به گفته وی، یکی از ابتکارات مهم و قابل تقدیر رئیس جمهوری، نشست مشترک با رقبای یازدهم دوره رئیس جمهوری بود که حرکت پسندیده ای بود .
احمدی تاکید کرد: فضای سیاسی کشور به یکدلی، همدلی، عزت و اتحاد نیاز دارد و این نشست ها باعث همدلی و اتحاد بیش از پیش می شود. 
خطیب موقت جمعه شهرکرد تاکید کرد: حمایت از دولت وظیفه همگانی از جمله ائمه جمعه است، اما ائمه جمعه علاوه بر حمایت از مسئولان نقدها را نیز بیان خواهند کرد، چرا که نماز جمعه محل دفاع از ارزشهای متعالی، تعالیم اسلامی و دغدغه ها و مطالبات مردمی است .
به گفته وی، مسئولان استان چهارمحال و بختیاری تعامل مطلوبی با ائمه جمعه دارند و جلسات خوبی نیز در این راستا برگزار شده است .
خطیب موقت جمعه شهرکرد، اجرای طرح تحول نظام سلامت را مطلوب دانست و گفت: اجرای کامل این طرح باعث کاهش هزینه های درمان می شود .
وی به هفته قوه قضاییه هم اشاره کرد و گفت: قضات نقش مهمی در جامعه دارند و باید پرونده های قضایی سریعتر رسیدگی شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.