سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید تیناگراست (Tinagrast) گامی براي درمان "سرطان"

تیناگراست برای درمان همه بیماران سرطانی که کموتراپی برایشان انجام می شود؛ قابل استفاده بوده تا با غلبه بر عارضه نوتروپنی و هایپرترمیا، توان غلبه بر عفونتهای باکتریایی را نیز داشته باشند.

سید نوید میرقاسمی عضو پارک علم و فناوری بنیاد ملی نخبگان استان گلستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت : ماده اولیه این دارو برای اولین بار در کشور با فرمولاسیون innovator در اختیار جامعه پزشکان قرار می گیرد و محصول نهائی (finish product) آن نیز بصورت سرنگ از پیش پر شده (prefilled syringe) در طرح و بسته بندی با اهداف صادراتی روانه بازارهای خارجی و داخلی گردیده است. 
 
وی همچنین به سرمایه گذاری و تولید دانش فنی و ایجاد اشتغال مستقیم برای ٣۶نفر در منطقه محروم شهرک صنعتی آق قلا (١٠کیلو متری گرگان)  اشاره کرد و اذعان داشت :این امر به منظور توسعه متوازن و پایدار جهت دستیابی به اهداف مندرج در اسناد بالادستی مطابق سند چشم انداز١۴٠۴است. 

 گفتنی است: شرکت تحقیقاتی- تولیدی آریاتیناژن عضو پارک علم و فناوری بنیاد ملی نخبگان استان گلستان  است که در اولین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری برای ارائه این محصول  به مخباطبان داخلی و خارجی حضور داشت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
amir
۱۱:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
با تشکر از عزیزان زحمت کش
دوربین استور
۲۲:۲۷ ۰۶ دی ۱۳۹۸
ممنون بابت مطالب خوب و مفیدتون