سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

iWatch، ساعت هوشمند اپل در راه است

کمپانی های اندرویدی یکی یکی در حال رونمایی از گجت های پوشیدنی خود از جمله ساعت های هوشمند می باشند، در این میان تاخیر اپل در تولید و عرضه ی ساعت هوشمند دارد یواش یواش زیاد می شود و سر و صدای کاربران و طرفداران این برند را در می آورد. پ

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش نیویورک تایمز، "تیم کوک" مدیر عامل کمپانی اپل در حال نظارت بر توسعه ی ساعت هوشمند این شرکت است، البته وی به صورت مستقیم برروی این پروژه فعالیت ندارد و از طریق شخصی قابل اعتماد که به احتمال فراوان جانی آیو خواهد بود در حال پیگیری روند پیشرفت iWatch می باشد. بر اساس اعلام منابع مختلف احتمال می رود این محصول در سه ماه ی چهارم سال میلادی جاری معرفی و عرضه شود.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است که سرمایه گذاران و سهام داران اپل، حرکت این شرکت را کند و آهسته توصیف می کنند، اپل از سال 2004 تا سال 2013 میلادی به صورت میانگین رشد 40 درصدی سالیانه را تجربه کرده است، اما این عدد در سال 2013 به 9 درصد رسید، که این مسئله به علت رشد سریع اندروید می باشد به طوری که حتی تبلت های اندرویدی کم کم در حال پیشی گرفتن از آیپدهای اپل در بخش فروش می باشند. البته این به معنی بغرنج بودن وضعیت اپل نیست و همچنان طرفداران این برند در هنگام عرضه محصولات جدید اپل از یکی دوروز قبل در مقابل فروشگاه های این کمپانی در سرتاسر دنیا صف می بندند.

در نهایت انتظار می رود اپل با عرضه ی یک محصول انقلابی دیگر مانند iWatch به دوران طلایی مدیریت استیو جابز فقید بازگردد، گرچه عملکرد تیم کوک نیز در این مدت کوتاه قابل تقدیر است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.