سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ترویج ارزش‌های اسلامی در دانشگاه مهمترین مسئولیت اساتید بسیجی است

مسئول روابط عمومی بسیج اساتید استان تهران گفت: ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی در محیط دانشگاه‌ها، کمک به مدیر‌یت کشور در حوزه علمی، آموزشی و پژوهشی، کمک به فرایند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تحقق وحدت علمی حوزه و دانشگاه‌ها، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) و حرکت در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری، مهمترین برنامه‌های اساتید بسیجی است.

"مجید قربانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش اساتید بسیجی در مسیر روشنگری در محیط‌های دانشگاهی، اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری راه اصلی مبارزه با استکبار جهانی از مسیر علم و دانش می‌گذرد، زیرا هر چقدر دانش و آگاهی مردم بیشتر باشد، قدرت خودباوری افزایش و به تبع آن میزان وابستگی کاهش می‌یابد.

قربانی افزود: از آنجا که امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، نقش اساتید بسیجی در این مسیر با روشنگری و هدایتگری در محیط‌های دانشگاهی بسیار تعیین کننده است.

مسئول روابط عمومی بسیج اساتید استان تهران اظهار داشت: سازماندهی اساتید در دانشگاه‌ها با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی آنان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف تشکیل سازمان بسیج اساتید است.

وی ادامه داد: ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی در محیط دانشگاه‌ها، کمک به مدیر‌یت کشور در حوزه علمی، آموزشی و پژوهشی، کمک به فرایند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تحقق وحدت علمی حوزه و دانشگاه‌ها، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) و حرکت در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری، مهمترین برنامه‌های اساتید بسیجی است.
 
قربانی در پایان خاطر نشان کرد: جهت تحقق اهداف فوق، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و کارگاه‌های تخصصی بصیرت افزایی بسیار موثر خواهد بود و ما باید تلاش کنیم تا راه شهید چمران و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: استکبار ، دانشگاه ، علم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.