سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارعیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

احتمال راه اندازی تلفن‌های عمومی رایگان در شهرستان‌‌ها

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:‌ پس از اجرای طرح رایگان سازی تلفن‌های همگانی عمومی در برخی مکان‌های عمومی استان‌های تهران و البرز و در صورت استقبال شهروندان، این طرح در استان‌های کشور اجرا می‌گردد.

داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح رایگان سازی تلفن‌های همگانی در برخی مکان‌های عمومی در استان‌های تهران و البرز آغاز شده است، گفت:‌ به منظور رفاه حال شهروندان طرح رایگان سازی تلفن‌های همگانی عمومی در برخی اماکن عمومی به صورت پایلون اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در استان‌های تهران و البرز 2 تا 3 ماه به طول می‌انجامد، افزود:‌با اجرای طرح رایگان سازی تلفن های همگانی عمومی، استقبال و میزان کارکرد مشترکین از آن‌ها بررسی می‌شود.

زارعیان در ادامه در خصوص اجرایی شدن این طرح در دیگر استان‌های کشور تصریح کرد: در صورت استقبال شهروندان استان‌‌های تهران و البرز این خدمات در صورت مناسب بودن شرایط در برخی مکان‌های عمومی استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح رایگان سازی تلفن‌های همگانی در برخی اماکن عمومی با عملیات تعویض یا تغییر دستگاه‌های تلفن فعلی انجام‌ می‌گیرد. خاطر نشان کرد:‌ منظور از رایگان‌های عمومی آسایشگاه معلولین، آسایشگاه سالمندان، بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، درمانگاه‌های خیریه، کلانتری ها و دادگاه‌ها است و تمام اماکن عمومی را شامل نمی‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مخابرات ، رایگان ، تلفن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.