سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت پارس خودرو:

نبود همکاری گمرک باعث کاهش 60 درصدی تولید خودرو شده است

مدیرعامل شرکت پارس خودرو گفت: به خاطر همکاری نکردن مناسب گمرک برای ترخیص به موقع قطعات مورد نیاز از ابتدای امسال تاکنون، بین 40 تا 60 درصد اهداف تولید محقق نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ناصر آقامحمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید بهروز علیشیری رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از سایت تولیدی رنوپارس در محل پارس خودرو اظهار داشت: به خاطر همکاری نکردن مناسب گمرک برای ترخیص به موقع قطعات مورد نیاز از ابتدای امسال تاکنون، بین 40 تا 60 درصد اهداف تولید محقق نشده است.

وی افزود: قطعات مورد نیاز خطوط تولید ما به موقع از گمرک ترخیص نمی شود و این سبب شده فرآیند تولید شرکت با مشکل مواجه شود. 

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد خودرو تندر 90 ساخت داخل است، اظهار داشت: قطعات مورد نیاز برای ساخت این خودرو توسط قطعه سازان داخلی تولید و تامین می شود. 

آقامحمدی اضافه کرد: طی برنامه ریزی های به عمل آمده، قرار است عمق ساخت داخل تندر 90 افزایش یابد که این مهم نیاز به سرمایه گذاری بیشتر است. 

مدیرعامل پارس خودرو سپس تصریح کرد: عامل موفقیت پروژه تولید تندر 90 با همکاری شرکت رنو پارس کیفیت مطلوب آن بوده است. 

وی خاطرنشان ساخت: قطعاتی که برای تولید خودرو تندر 90 ساخت داخل شده اند باعث انتقال دانش فنی شده که این دانش فنی می تواند در تولید سایر محصولات مورد استفاده قرار گیرد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.