سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

مصوبات سفر رئیس جمهور در زمانبندی مشخص شده اجرایی شود

معاون توسعه نیروی انسانی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: مصوبات سفر در بخش کشاورزی به ویژه در بحث آبیاری تحت فشار با با مدیریت جهادی و در برنامه زمانبندی شده اجرایی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، سید حسینی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جهاد کشاورزی سراوان اظهار داشت: حفظ منابع آب و خاک از طریق مرتع‌داری و آبخیزداری در شهرستان سراوان امری ضروری است که باید با همکاری و همدلی و همیاری در این راستا عمل شود.

وی افزود: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور به استان خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر در بخش کشاورزی خصوصا در بحث آبیاری تحت فشار شد و گفت:  با توجه به موقعیت منطقه باید با مدیریت جهادی و در برنامه زمانبندی شده در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان گام بر داشت.

حسینی افزود: برنامه‌های جهاد کشاورزی باید به سمت همدلی و مشارکت حداکثری مردم و دولت پیش رود و باید تمام تلاش خود را در حفظ و ارتقای ظرفیت‌های قوی شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی بکار گیریم.

در ادامه حمیدرضا کبدانی به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی سراوان به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی در روند توسعه بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است که باید تمام دست اندرکاران حوزه جهاد کشاورزی بر رفع مشکلات تولید کنندگان و دامداران و بهره‌برداران با استفاده از ظرفیت‌های منطقه در راستای بهبود توسعه اقتصادی تلاش کنند.

جلسه معارفه حمیدرضا کبدانی با حضور معاون نیروی انسانی و مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی سراوان برگزار شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کشاورزی ، مصوبات ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.