سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پایان رایزنی دو جانبه ظریف و اشتون/ مشورت‌های داخلی بین اعضای 1+5 و تیم هسته‌ای کشورمان،دیتر لوکاس: از اتمام مذاکرات در روز پنجشنبه اطلاعی ندارم، بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از نمایشگاه "اتکا" و "ساتا" و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


پایان رایزنی دو جانبه ظریف و اشتون/ مشورت‌های داخلی بین اعضای 1+5 و تیم هسته‌ای کشورمان



با خاتمه نشست 2/5 ساعته ظریف و اشتون، مشورت‌های داخلی بین اعضای گروه 1+5 و همچنین تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در حال انجام است.

دست در دست هم ، مسیر سازندگی و پیشرفت کشور را هموار کنیم/ طرح وام‌های زودبازده بیکاران را به بیکاران بدهکار تبدیل می‌کند


رئیس جمهور در جمع علما، ایثارگران و برگزیدگان استان لرستان گفت: اگر همه ما دست در دست هم قرار دهیم، با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه خواهیم توانست مسیر پیشرفت و سازندگی کشور را هموار کنیم.

دیتر لوکاس: از اتمام مذاکرات در روز پنجشنبه اطلاعی ندارم

 نماینده آلمان در مذاکرات ایران و 1+5 در پاسخ به این سوال که آیا امروز مذاکرات تمام می‌شود یا خیر؟ اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم و این موضوع هنوز مشخص نیست.

نامه به رئیس‌جمهور برای گنچاندن "خرمای بم" در سبد کالای ماه رمضان

 نماینده شهرستان بم از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور برای گنجاندن "خرمای بم" در سبد کالای ماه رمضان خبرداد.

دولت در خدمت به مردم ، اسیر حاشیه سازی‌ها نخواهد شد


 رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه "دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، اسیر حاشیه سازی‌ها نخواهد شد"، گفت: دولت مصمم است تورم را کاهش داده و سد رکود را بشکند و در این مسیر نیز منتظر هیچ‌کس و هیچ قرارداد خارجی نمی‌ماند.

منابع غربی: مواضع ایران در مذاکرات نگران‌کننده است

 یک مقام آگاه غربی در مذاکرات گفت مواضع ایران در مذاکرات هسته‌ای نگران‌کننده است چرا که در بیشتر موراد هیچ تغییری رخ نداده است.

وزرای نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به کمیسیون اقتصادی می‌روند

 اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس هفته آینده میزبان وزرای نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی جهت پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان خواهند بود.

 بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از نمایشگاه "اتکا" و "ساتا"

در این خصوص، یک مقام ایرانی، در گفتگو با رویترز تاکید کرده است "رقم پیشنهادی طرف مقابل برای تعداد سانتریفیژها، بیشتر شبیه یک شوخی و غیر قابل قبول است".

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌رود


 اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته آینده میزبان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت ارائه گزارش وی از عملکرد این سازمان به اعضای این کمیسیون خواهند بود.

کمیسیون اصل 90 مجلس چگونگی اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها را بررسی می‌کند


 اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آتی این کمیسیون به بررسی چگونگی اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها، عدم اجرای صحیح قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و مسائل و مشکلات مسکن مهر می‌پردازند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.