سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان /

آغاز راه اندازی 5سرویس جدیدشرکت پست کشور

مدیر عامل پست کشور گفت: در سال جاری 15 سرویس جدید برای خدمات بهتر و مطلوب تربه مردم عزیز در برنامه کاری داریم که تاکنون 5 سرویس بصورت آزمایشی در کشور راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان ، مهری گفت: سرویس تعیین زمان توزیع توسط مشتریان ، سرویس کرایه در مقصد ، سرویس باجه های الکترونیکی ، سرویس خدمات مالی سرویس پست لجستیک از جمله خدماتی است که بزودی در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه از راه اندازی سرویس باجه الکترونیکی از اول تیرماه در 100 باجه پستی در کل کشور خبر داد و گفت : طی پیش بینی که داریم تا پایان سال این باجه های الکترونیکی را به 500 باجه پستی برسانیم.

مهری افزود: علاوه بر 15 سرویس جدید برای خدمات بهتر120 خدمت به شبکه پستی به تدریج تا پایان سال اضافه خواهد شد که تاکنون 12 خدمت راه اندازی شده است.

مدیر عامل پست کشور گفت:شرکت پست برای اینکه بتواند نقش پررنگ تری را درجامعه داشته باشدباید سرویس های جدید مبتنی بر فناوری و نوآوری باشد و همین باعث شد که امسال مقام عالی وزرات از طرف شرکت پست امسال را به عنوان سال نوآوری و ارتقاء کیفیت خدمات پستی نامگذاری کند.

مهری اظهار داشت: اقداماتی دربحث ارتقاء کیفیت خدمات پستی انجام دادیم که شهروندان عزیز می توانند رهگیری کلیه مرسولات خودرا از طریق سایت پست رهگیری کنند و از سرنوشت مرسوله خود مطلع شوند.

وی گفت: در آینده بسیار نزدیک سرویس پست هایبریت و پست رسانه نیزراه اندازی خواهد شد. /س


برچسب ها: راه اندازی ، گرگان ، پست ، سرویس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.