سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

انتخاب نماینده مردم خلخال بعنوان عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس

نماینده مردم خلخال و کوثر عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ‌شد.

جلیل جعفری بنه خلخال دیروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: حضور در جایگاه‌های مهم و تاثیر‌گذار تصمیم‌گیری می‌تواند در فرایند تاثیرگذاری و تلاش بیشتر موثر باشد.

وی ‌افزود: حضور در هیئت رئیسه کمیسیون انرژی و مجلس شورای اسلامی ‌برای برخی پیگیری‌ها و پاسخگویی به مطالبات مردم در این زمینه ضروری بود و با توجه به اینکه تخصص لازم و کافی هم در این زمینه داشتیم این حضور مهم بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ‌تصریح کرد: در سال اول آغاز به کار این دوره مجلس شورای اسلامی‌ نیز داوطلب حضور در هیئت رئیسه و نایب رئیسی کمیسیون بودم که تنها با اختلاف یک رای بازماندم.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: پارسال داوطلب جایگاهی در کمیسیون نشدم و مسئولیت کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی ‌به من سپرده شد و در این دوره با تشخیص اعضای کمیسیون و لزوم استفاده از تخصصم در این حوزه به عنوان دبیر اول کمیسیون انتخاب شدم.

وی در دو سال گذشته نیز رئیس فراکسیون‌های رفاه و تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری خارجی، نایب رئیس فراکسیون طرح‌ها و لوایح کارشناسی مجلس و حمایت از اشتغال و تولید ملی، رئیس کمیته هسته‌ای، ناظر مجلس در شورای برنامه‌ریزی استان و رئیس و دبیر مجمع نمایندگان استان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.