سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در نشست فعالان رسانه‌ای استان کرمان:

تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه‌های اسلامی است

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در تشریح ویژگی‌های رسانه اسلامی گفت: تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه‌های اسلامی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با حضور در نشست تخصصی مدیران و فعالان رسانه‌های استان کرمان گفت: امروز تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه های اسلامی است.
 
وی در تشریح ویژگی‌های رسانه اسلامی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در جامعه، اتحاد و همبستگی میان آحاد مردم، بصیرت‌افزایی و عمل به موقع، شناخت جریانات نظام سلطه و استکبار ستیزی، برخی از ویژگی‌های رسانه اسلامی است.
 
مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشریح ویژگی امید‌آفرینی، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های داخلی همصدا با بیگانگان،  فضای یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج کرده و برخلاف تاکیدات مکرر امام راحل در حوزه رسانه عمل می‌کنند.
 
وی شناخت دشمن و جریانات وابسته به آن‌ها را ضروری خواند و افزود: برخی از رسانه‌ها تا ماه‌ها پس از آغاز حملات تروریستی علیه مردم سوریه، سکوت کردند چرا که در تشخیص حق و باطل دچار تردید بودند حال آنکه از همان روز نخست حقانیت مردم و حاکمیت سوریه میان بود.
 
احمدی، با اشاره به نقش رسانه های انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مبارزه با استکبار باید همه ی رسانه‌ها با افشاگری توطئه ها و طرح‌های نظام سلطه، نقش تهاجمی خود را ایفا کرده و سلطه امپریالیسم رسانه‌ای غرب را به شکست آنان منتج کنیم.
 
وی در پایان مهم‌ترین محور مشترک رسانه را ترویج گفتمان ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: بهترین، متقن‌ترین و صحیح‌ترین تحلیل‌ها در فرمایشات ولایت وجود دارد که در صورت اتصال رسانه ها به این منبع لایتناهی یقینأ  اشتباهات رسانه‌ای به صفر خواهد رسید.
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.