سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مشهد؛ ميزبان نخستين همايش ملي مديريت اسلامي در فرهنگ رضوي

دبير علمي پژوهشي همايش مديريت اسلامي در فرهنگ رضوي گفت: مشهد ميزبان برگزاري نخستين همايش ملي مديريت اسلامي در فرهنگ رضوي در شهريور ماه آينده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، غلامرضا گودرزي در اولين نشست خبري همايش علمي پژوهشي مديريت اسلامي در فرهنگ رضوي، مديريت اسلامي را الگويي مناسب براي عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي و توانمندسازي نيازمندان جامعه عنوان كرد.

وي افزود: هيئت علمي همايش تمام تلاش خود را مي كند كه باتوجه به ماهيت دانش مديريت و نيازمندي هاي كميته امداد از تخصص هاي مختلف بهره مند گشته و ايده ها را تا حد امكان به مرحله ي اجرا برساند.

گودرزي مديريت اسلامي و ارتقاي فرهنگي، مديريت اسلامي و حمايت هاي اجتماعي، مديريت اسلامي و نهادهاي حمايتي، مديريت اسلامي و همبستگي اجتماعي و مديريت اسلامي و ظرفيت سازي هاي مالي و اقتصادي را به ترتيب پنج محور اصلي همايش اعلام كرد.

رئيس دانشكده مديريت و معارف اسلامي دانشگاه امام صادق (ع) گفت: تا كنون 45 مقاله در محور اول، 9 مقاله در محور دوم، 14 مقاله در محور سوم، 7 مقاله در محور چهار و هم چنين 13 مقاله در محور پنجم همايش به دبير خانه ارسال شده است و پيش بيني مي شود كه تعداد اين مقالات به 500 برسد

وي ادامه داد: تا كنون نزديك به 516 نفر براي درخواست شركت و يا ارسال مقاله به همايش ثبت نام كرده و پيش بيني مي شود كه تا روز همايش تعداد افراد شركت كننده به 700 نفر برسد.

دبير علمي پژوهشي با بيان اين كه علاوه بر كميت مقالات، كيفيت و سطح علمي آن ها نيز بسيار اهميت دارد، گفت: مقالات ارسال شده از تمامي استان هاي كشور بوده و استان هاي خراسان رضوي با 106، تهران 56 و فارس با 37 مقاله ارسالي بيشترين شركت كننده در همايش را داشته اند.

گودرزي تهيه ي كتاب و هم چنين سلسله نشست هاي تخصصي با حضور اساتيد دانشگاه و مديران در راستاي محورهاي همايش را از جمله برنامه هايي عنوان كرد كه براي غني كردن همايش انجام خواهد شد.

لازم به ذكر است كه همايش مديريت اسلامي در فرهنگ رضوي دوازدهم و سيزدهم شهريور ماه آينده در مشهد برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند مقالات خود را تا 31 تير ماه 1393 به وب سايت علمي همايش ارسال كنند –http://madadcnf.ir

انتهای پیام//س
برچسب ها: همایش ، مدیریت ، اسلامی ، فرهنگ ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.