سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دو هزار هکتار اراضی در فیروزکوه به سرمایه‌ گذاران کشاورزی واگذار شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: به عنوان شهرک کشاورزی دو هزار هکتار اراضی در روستای مزداران به سرمایه ‌گذاران بخش کشاورزی واگذارشد.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با توجه به استعدادهای مطلوب موجود در بخش کشاورزی فیروزکوه به ویژه سرمایه های بزرگ انسانی و طبیعی این شهرستان، مسئولان اجرایی به خصوص مدیران جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اداره تعاون روستایی فیروزکوه باید با توجه و دقت بیشتری به مسائل بپردازند.

مهری افزود: استعدادها و ظرفیت ‌های فراوانی در زمینه زنبورداری، آبخیزداری، آبخوان‌ داری، آبزیان وماکیان در شهرستان فیروزکوه وجود دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: فعالیت‌ های خوبی هم در عرصه‌ های زراعت، باغداری، پرورش گل و گیاه در شهرستان فیروزکوه صورت گرفته که برپایی جشنواره‌ های گردو، انار و گندم با حضور مسئولان استانی گویای این امر در شهرستان فیروزکوه است.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران با تبلور روحیه جهادی به خدمت هر چه بیشتر، دقیق ‌تر و جاودانه ‌تر به مردم بپردازند.مردم با توجه به لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اقتصادی، در بخش‌ ها، تعاونی ‌ها، انجمن ‌ها و اتحادیه‌ های کشاورزی باید تلاش داشته باشند.

مهری اضافه کرد: مدیریت سیاسی و اجرایی شهرستان فیروزکوه در نظر دارد در سال 93 به منظور حمایت و نگاه ویژه به بخش کشاورزی، زمینی به مساحت دو هزار هکتار را به عنوان شهرک کشاورزی در روستای مزداران در اختیار سرمایه‌ گذاران کشاورزی قرار دهد؛ این امر به منظور رونق و حمایت از کشاورزی انجام می ‌شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه به پرورش گل محمدی در شهرستان فیروزکوه از سال 91 تاکنون به عنوان یک ظرفیت و صنعت بسیار خوب در بخش کشاورزی اشاره و از تلاش و زحمات مدیران، معاونان و کارشناسان بخش کشاورزی قدردانی کرد/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.