به گزارش
حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه مستند «راز رنگ ها» با نگاهی متفاوت به مقوله رمز و راز رنگ ها و رابطه آن با تجارت و رفتار انسان ها در سه قسمت به روی آنتن شبکه مستند سیما میرود.
این مستند ضمن بررسی مفهوم روانشناسی هر رنگ و تاثیر آن بر انسان ها به مسائل پشت پرده شرکت های مهم تولیدی و صنعتی می پردازد و استفاده ای که آن ها از ترویج یک رنگ در جامعه با برنامه ریزی قبلی می کنند. به این ترتیب که هر سال با بررسی وضع روحی جامعه رنگ هایی را به عنوان مد سال پیشنهاد می کنند و سپس در صنایع مختلف آن را به کار میگیرند.
قسمت دوم و پایانی « راز رنگ ها» جمعه، 30 خرداد ماه، ساعت 17 و به مدت 50 دقیقه از شبکه مستند سیما پخش میشود.
انتهای پیام/ اس