سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خسارت بیش از 365 میلیارد تومان به استان اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت:امسال از ناحیه خشکسالی، سرمازدگی و سیل بیش از ۳۶۵ میلیارد تومان خسارت به استان وارد شده است که بیشترین این خسارات مربوط به بخش کشاورزی، دام و حوزه های زیربنایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی اسلامی در جلسه ای که با هدف ساماندهی کمک دستگاههای اجرایی برای بازسازی و کمک به مشکل سیل زدگان بخش انگوت سخن می گفت افزود: در یک مشارکت جمعی در استان اردبیل دستگاههای اجرایی دخیل در امر مدیریت بحران استان باید به سیل زدگان کمک کرده و به بازسازی این مناطق مدد برسانند.

وی همچنین در بازدید از مناطق سیل زده این بخش افزود: سیل بخش انگوت ، خسارت شدیدی به تاسیسات شهری، کشاورزی و خانه های مردم وارد کرده که هنوز جمع بندی میزان دقیق خسارت انجام نشده است که خسارت وارده به حوزه های مختلف از طریق اعتبارات حوادث غیر مترقبه پرداخت خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با بیان اینکه وقوع بیش از 12حادثه غیرمترقبه خسارت هایی را بر جای گذاشته است، تصریح کرد: در سال گذشته نیز 413 میلیارد تومان به بخش های مختلف این استان از ناحیه حوادث غیرمترقبه خسارت وارد شده بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.