سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه تروریست‌های تکفیری همزمان هم دشمن آمریکا هستند و هم دوست آن؟

چگونه تروریست‌های تکفیری همزمان هم دشمن آمریکا هستند و هم دوست آن؟ اگر خود سوال، بسیار شگفت انگیز باشد، پس تحقق آن، بسیار شگفت انگیز تر خواهد بود؛ آری این نمونه ای از رابطه آمریکا با سازمان تروریستی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین" سوریه؛ طبق سیاست آمریکا و رسانه های آمریکایی، این رابطه در واقع پیمانی میان آمریکا و القاعده است تا تمام امکانات مورد نیاز القاعده را آمریکا تامین می‌کند و در مقابل "القاعده"، اهداف مورد نظر آمریکا را به اجرا درآورد.

بواسطه ی شیوه های فریبکارانه ای که آمریکا و سازمانهای توطئه گر جهانی در برهم زدن اوضاع کشورهای مختلف از طریق ایجاد فرقه گرایی و جنبش های حزبی مسلح داخلی و یا وارداتی براساس منافع آمریکا به کار می گیرند، منطقه ای را نابود می کند و دولت هدف توانای خود در کنترل امور را از دست می دهد، بنابراین، با مرور زمان، بحران های فراوانی در آن شکل می گیرد و به اهرم فشاری در دست توطئه گران جهانی تبدیل می شود و بازیچه ای برای سیاست های آمریکا در آن منطقه می گردد. در همین راستا، ابعاد نفوذ گروه های تروریستی، مانند النصره در برخی مناطق سوریه و دیگر کشورها را بررسی کرد.

آنچه در سوریه توجه را به خود جلب می کند، هوشیاری بالای مردمی در فهم تعامل دشمنانی که برای تشکیل منطقه ای بزرگ در عراق و شام، با عنوان دولت اسلامی با یکدیگر دوستی می کنند، می باشد. با اندکی دقت در نقشه سوریه و عراق، می توان از برنامه هایی برای تشکیل مناطقی مخصوص تروریست پرده برداشت، که  به دنبال القای این مفهوم است که آمریکا مناطقی را که سازمان القاعده در آن به آشوبگری می پردازد را نخواهد پزیرفت.

هوشیاری ملت سوریه، بویژه در این روزها، به خوبی درک عمیق این ملت از درگیری های میان مجریان پیمان دشمنان دوست و تلاش تمام عیار دولت، برای تحق حاکمیت در سراسر سوریه را روشن می سازد وهوشیاری ای که تا کنون سوریه را حفط کرده است، هرگز نخواهد پذیرفت که منطقه ای از سوریه صحنه درگیری های نیروهای تروریستی باشد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.