سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجد باید محور کار و فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قرار گیرد

شهردار منطقه 11 با اشاره به این‌که مساجد بعنوان پتانسیل قوی در جمهوری اسلامی هستند گفت: مساجد باید محور کار و فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد مهدی شادالویی در جلسه شورای فرهنگ و اجتماعی و ورزشی که امروز در سالن کنفرانس شهرداری منطقه 11 برگزار شد اظهار داشت: در سطح منطقه پروژه‌های زیادی انجام شده که از جمله پروژه‌های در سطح منطقه که در حال انجام است پروژه خانه کشی ، خروجی قزوین به بزرگراه نواب  است که تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد:از آن‌جایی که سازمان های فرهنگی یک سری رویداد‌ها را دنبال می‌کنند برنامه‌های متعددی با مأموریت‌های مختلف برای قسمت های فرهنگی تعریف شده که همگی یک سری هدف را دنبال می‌کنند.

شهردار منطقه 11 اذعان داشت: وظیفه اصلی شهرداری ایجاد مشارکت‌های مردمی در برنامه‌ها و ملموس‌تر کردن نقش مردم در برنامه‌ها است.
 
شادالویی با اشاره به مساجد بعنوان پتانسیل قوی که در جمهوری اسلامی هستند گفت: سازمان فرهنگی از مساجد بعنوان پایگاهی برای برگزاری کلاس‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: معاونت اجتماعی باید هفته‌ای یک بار در ماه، در موضوعات مختلف سبک زندگی خانواده، آسیب‌هایی در سطح منطقه وجود دارد کارگروه تخصصی تشکیل بدهد و در جلسات در خصوص جمع بندی آن‌ها بحث و گفتگو کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، شورای ، فرهنگ و ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.