سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"لوکا مودریچ" به بازی مقابل کامرون می رسد

نیکو کواچ سر مربی تیم ملی کرواسی گفت: "لوکا مودریچ" و "ماریو مندزوکیچ" دو بازیکن مصدوم و محروم تیمش به بازی امشب برابر کامرون می‌رسند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "لوکا مدریچ" هافبک میانی رئال مادرید و تیم ملی کرواسی از بازی اول کرواسی در جام جهانی که به شکست 3-1 مقابل برزیل انجامید مصدوم شد اما اکنون کواچ می‌گوید او مندزوکیچ دیگر بازیکن مصدومش در بازی برابر کامرون حاضر خواهند بود.

بازنده این مسابق اولین حذف شده جام جهانی 2014 خواهد بود زیرا هر دو تیم در بازی اول خود شکست خورده اند و( با توجه به تساوی شب گذشته برزیل –مکزیک)از تیم های برزیل و مکزیک 4 امتیاز عقب هستند.

با مصدومیت مودریچ در بازی برابر برزیل حضور او در برابر کامرون در ابهام بود اما کواچ می گوید مودریچ در ترکیب خواهد بود و به کرواسی برای کسب سه امتیاز کمک خواهد کرد.

 وی گفت " لوکا 100 درصد آماده خواهد بود او در تمرینات دوشنبه و سه شنبه خیلی خوب کار کرد. هیچ مشکلی نیست"

مندزوکیچ هم که به دلیل محرومیت در دیدار برابر برزیل غایب بود در این مسابقه می تواند کرواسی را همراهی کند.

کواچ از این که  می تواند مندزوکیچ را در ترکیب خود قرار دهد ابراز خوشحالی کرده و می گوید او می تواند به تیم انرژِی تزریق کند تا این مسابقه را ببرد.

سرمربی کرواسی  با تاکید بر این که کامرون تیم قدرتمند و باکیفیتی است می گوید از  دیدار برابر کامرون سه امتیاز را می خواهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.