سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بنیاد شهید:

مدیران مدارس شاهد باید به اصل فرهنگ شهید وشهادت اعتقاد داشته باشند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افرادی می توانند مدیر مدرسه شاهد باشند که به اصل ترویج فرهنگ شهید و شهادت اعتقاد و نیز همت بالایی در این امر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن موذنی در جلسه بررسی شیوه نامه انتخاب مدیران مدارس شاهد افزود: فرزندان معزز شاهد و ایثارگر، جزء سرمایه های بی بدیل این نظام و کشور هستند، فضای مدارس شاهد باید فضای معنوی و عاری از هر گونه حاشیه باشد و مدیران مدارس شاهد باید این فضا را ایجاد کنند.

وی با تاکید بر برخورداری مدیران این مدارس از روحیه ایثار، تعهد و انگیزه خدمت به یادگاران شهید و شهادت، ادامه داد: وظیفه خطیر تعلیم و تربیت بر عهده خانواده بزرگ مدیران مدارس شاهد کشور است و با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، این مهم باید در مدارس شاهد نیز اتفاق بیافتد.

جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش با حضور مدیرکل آموزش عمومی بنیاد شهید، معاونان وزارت آموزش وپرورش، مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش، بمنظور طرح و بررسی شیوه نامه انتخاب ساماندهی نیروی انسانی مدارس شاهد برگزار شد.

در این جلسه شیوه نامه انتخاب مدیران مدارس شاهد، بررسی و مقرر شد این انتخاب با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان انجام شود.

برچسب ها: مدیران ، شاهد ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.