سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار هوشمندانه دختر 20 ساله از نیت شیطانی چند پسر/دختر قربانی: نگاهشان تنم را می‌لرزاند

دختر جوان توانست با هوشیاری از نیت شیطانی چند پسر جوان فرار کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، همیشه فکر می کردم تمام اتفاقات بد برای دیگران می‌افتد، فکر می‌کردم تمام آنچه در روزنامه‌ها می نویسند یا دروغ است یا در آن اغراق شده است.
 
ماه گذشته بود که در فیسبوک با پسری آشنا شدم که در عکس‌هایش بسیار انسان شریف و خوبی به نظر می‌رسید، آشنایی من با این پسر که صابر نام داشت به یک رابطه دوستی تبدیل شد.
 
این دوستی با چند قرار ساده رنگ و شکل دیگری به خود گرفت تا اینکه صابر مرا به خانه ویلایشان در بومهن دعوت کرد.
 
باغی پر از درختان گیلاس و آلبالو و با یک استخر بزرگ در وسط باغ، البته من تا قبل از ورود به ویلا تنها عکس‌هایش را در گوشی صابر دیده بودم.
 
امشب(26 خرداد) به درخواست صابر جواب مثبت دادم و با او برای رفتن به ویلایشان راه افتادیم، در بین راه همه چیز خریدم تا ساعاتی شادی را در کنار یکدیگر بگذرانیم و در نهایت به باغ رویایی صابر رسیدیم.
 
وارد ویلا شده بودیم، چند دقیقه ای از حضورمان در ویلا می گذشت که ناگهان متوجه حضور چند پسر دیگر شدم، آنان با خنده‌های شیطانی و با نگاهشان رعشه بر اندام انداختند، به نظرم تمامی آنان نیت شیطانی در سر داشتند.
 
تسلط ذهنم را به دست گرفتم و در کمال آرامش از صابر خواستم تا سوئیچ خودرویش را بدهد تا تلفن همراهم را که فراموش کرده بودم با خود بیاورم، بردارم.
 
از این فرصت استفاده کردم و سریعا با خودروی صابر از ویلا گریختم ولی صابر با دوستانش مرا دنبال کردند تا از فرار من جلوگیری کنند.
 
این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ابتدای خیابان دماوند با خودروی دوستان صابر تصادف کردم و به دلیل اینکه افسران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور داشتند، اجازه فرار صابر و دوستانشان را از محل ندادند و خودروی آنان را توقیف کردند.
 
در نهایت مامور تجسس کلانتری با ثبت صحبت‌های دختر 20 ساله ، او و سه پسر دیگر را به نام‌های صابر، نادر و همایون جهت بررسی بیشتر موضوع به کلانتری جوادیه تهرانپارس انتقال داد.
 
سرهنگ امیر هوشنگ امیری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران در بررسی  از خودرو صابر یک عدد دستبند، شوکر برقی و باطوم کشف ضبط کردند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
راضی
۰۱:۰۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
به نظر من همیشه هم تقصیر دخترا نیست یک طرفه قضاوت نکنیدتقصیر پسرایی هست که به فکر سواستفاده ااز دخترا هست
محمد
۱۳:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
یک زمانی بود که یک دختر یک کوچه انورتراز خونشون جرات صحبت کردن با یک پسررانداشت ما به کجا رسیدیم
lovestory
۰۹:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
همیشه مقصر اصلی تو این ماجراها دخترهاهستن.خدا عقلشون بده.
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
اخه عقلشون کجا بود
lovestory
۰۸:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
لطفا تیترتوتو عوض کنید.بجاش بنویسید:فراردختر هوس باز از چنگ پسران گول خورده!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
لایک
مهدی
۰۰:۴۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
من تاحدودی بانظر اون دخترخانم که خودش رو یک دختر معرفی کرده موافقم همش تقصیر این فیلم وسریال هاست که خیلی راحت روابط بین دخترها وپسرها رو نشون می دن و حیا و عفت رو از بین بردن.
مجید
۱۸:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۹۳
دخترهای عزیز این حرف منو گوش کنید یک پسر وقتی با یک دختر دوست میشود اول فکر سوئ استفاده جنسی میباشد به حرف پسرها قبل از ازدواج باور نکنید
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
خودتم پسری هااا
محمدرضا
۱۷:۱۵ ۱۰ تير ۱۳۹۳
واقعا که این تیتر یکی از بی ربط ترین چیزی هست که میشه به این دختر داد
دختری که به امید یه جای خلوت با یه نا محرم اجازه رفتن به خودش میده ادم سالمی نبوده تو ویلای خلوت با درختان گیلاس و البالو با یه پسر نامحرم کلاس اموزش قران خداشناسی که نداشتین امان امان از دست اینجور ادما چنان رنگ عوض میکنن که انگار رنگ چند دقیقه قبلی وجود نداشته بنظر من عامل این اتفاقات دختره هست باید سرش تو گونی کرد تو خیابونا با لگد بگردونی والا
احمدرضا
۰۸:۳۴ ۰۹ تير ۱۳۹۳
چرا می گویید فرار هوشمندانه دختر جوان ..... اگر این دختر هوش داشت که از این کارها نمی کرد
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
لایکــــــ
یه دختر
۲۱:۰۱ ۰۸ تير ۱۳۹۳
راجب این دختر زود قضاوت نکنید.بعضی هاتون گفتید این دختر مقصر بوده .من هم دو سال پیش تو همچین موقعیتی قرار گرفتم.اون موقع فقط 19 سالم بود و از اینجور یزا واقعا سر در نمیاوردم.تا اون زمان دوس پسر هم نداشتم و همیشه فک میکردم دوتا دختر و پسر میتونن مثل تو فیلما با هم دوست باشن و با هم تفریح برن و به خونه همدیگه برن و هیچ اتفاق بدی هم نیفته.و متاسفانه گول زبان چرب و نرم دوست پسر دوستم رو خوردم و فقط برای اینکه در حد نیم ساعت با هم باشیم و برای اینکه تو خیابون کسی منو ببینه برای من بد میشه به خونش رفتم اما متاسفانه .......... من هیچ راه فراری نداشتم...... :( :(
ناشناس
۰۴:۳۳ ۲۷ تير ۱۳۹۳
از تو فیلما راه فرارو یاد نگرفته بودی؟شما که اینقدر نمی فهمین که اینجوری گول می خورین حرف حساب بقیه رو گوش کنید که نیازی به راه فرار نباشه که پیدا نکنیدو ....
سجاد
۱۷:۲۳ ۰۶ تير ۱۳۹۳
ازآنجاکه آزموده راآزمودن خطاست وعاقبت اینکارهارودیگه همه میدوننداین دخترهم خیلی هوسبازبوده وهم خیلی نافهم.شماهم لطفاباتیترای این شکلی ازاینجورآدمااسطوره وقهرمان نسازید.
علی
۰۸:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اخه در تعجبم مادر وپدر پسر هیچ ولی مادر وپدر دختر نمیگن دخترمون اخه شب کجا عامل بدبختی ها جامعه پدر ومادرن
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۹۳
دختری که تنها با نامحرم بره ویلا تنش خیییییییییییییلی میخاره.دیده پسره ویلا داره میخواسته خودشو بندازه بهش.خداروشکر که فرار کرد مگرنه الان شناسنامه اش باطل بود.دختر خانوما مراقب باشید شما ایرانی هستید خودتونو حفظ کنید لطفااااااااااااااا
نا شناس
۱۳:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
از كجا معلوم كه دختره قصد سركيسه كردن پسره رو نداشته؟
حتما ميخواسته ماشينشو بدزده چون اگه اونجوري كه دختره ميگه اون پسرها نيت شيطاني داشتند اصلا نميزاشتن بره به سمت موبايلش
1
۲۲:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
لایک
مونا
۱۶:۵۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
هیچم فرارش هوشمندانه نبوده.این دخترفقط خدا بهش رحم کرد وشانس اورد.
حسین
۱۱:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
دختر خانم این دفعه خدا نگاه لطفش را شامل حالد کرد ولی مواظب باش واز هوس بازی دست بردار ممکن است دفعه دیگری وجود نداشته باشد
شاهین
۰۹:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
دختره خودش هم مقصر است.رفته بوده تو ویلا اونهم تنها با یک پسر جوان چیکار کنه؟؟؟؟؟احتمالا برای راز و نیاز که نرفته بودن
ماهان
۰۹:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۳
سن ازدواج که بگذره این مورد کارها هم دیده میشه
حمید رضا میرکیانی
۰۸:۱۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
البته این دختر با هوشیاری در وقت مناسب از یک فاجعه در زندگی خود جلوگیری کرده است ولی رفتنش و اعتمادش به آن جوان نشان از عدم پایبندیش به اصول اسلامی بوده و هر چند این بار از دام شیطان رهائی یافته ولی اگر در تفکراتش تجدید نظر نکند حتماٌ در آینده اتفاقی برایش خواهد افتاد. آخه اگر فقط اون جوان تنها بود و دوستانش نبودند باز هم فرار میکرد یا اینکه خوش میگذراند.
نبی
۱۴:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
بایدتحویل پلیس آگاهی شوندشایداینها خطرناک باشنددرضمن بایداین دخترهم مجازات شودچرابه جای خلوت بانامحرم رفته
ماهان
۰۹:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۳
اگه تو قاضی می شدی ایران گلستان میشد
عباس
۱۳:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
اینهم از دوستیهای مجازی که اینگونه از اب در امد. ای هموطنان عزیزوگرامی شیطان مرتب رنگ ولباس عوض می کند انهم برای فریب لطفا مواظب شیطان وادمهای شیطان صفت باشید .
قبل از هر عملی بهش فکر ومشورت کنید بعد بهش عمل نمایید.