سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به اوباما:

هر گونه توافق نهایی و رفع تحریم‌های ایران باید با هماهنگی کنگره انجام شود.

نمایندگان کنگره آمریکا از رئیس جمهور آمریکا خواستند هر گونه توافق با ایران را با کنگره هماهنگ کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ نمایندگان  کنگره آمریکا بار دیگر از "باراک اوباما"، رئیس جمهور این کشور خواستند هر گونه توافق با ایران و تلاش برای برداشتن  تحریم‌ها باید با همکاری با کنگره باشد.

نشریه تخصصی کنگره آمریکا گزارش داد نمایندگان ارشد وابسته به هر دو حزب "جمهوری‌خواه" و "دموکرات "در کمیته روابط خارجی مجلس فشارها بر کاخ سفید را افزایش داده و خواسته‌اند هر گونه توافق نهایی احتمالی با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور با هماهنگی کنگره انجام شود.

هم‌اکنون "اد رویس"، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و "الیوت انجل"، از نمایندگان جمهوری‌خواه این نهاد آمریکا در حال جمع‌آوری امضا برای نامه‌ای هستند که به رئیس جمهوراین کشور نوشته شده و در آن خواسته شده هر گونه توافق با ایران برای رفع تحریم‌ها باید به تأیید کنگره برسد و با کنگره هماهنگ شود.

این دو نماینده در این نامه ابراز کرده ‌اند: "در حالی که این تصمیمات بزرگ در زمینه امنیت ملی امریکا اتخاذ می‌شوند به همکاری‌های بیشتر بین کنگره و قوه مجریه نیاز است، و هر گونه رفع  تحریم‌ها اعمال شده علیه ایران به تصویب کنگره نیاز دارد."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.