سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مدیریت جهادی باید سرلوحه کار و تلاش در بخش کشاورزی باشد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مدیریت جهادی باید سرلوحه آحاد جامعه بخصوص در بخش کشاورزی قرار گیرد تا در زمینه تولید، اشتغال و جلوگیری از مهاجرت به شهرها گامهای مؤثری برداشته شود.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: کشاورزی به عنوان یکی از منابع اصلی تغذیه انسان، نقشی محوری داشته و برای رسیدن به این امر مهم به عزم ملی و وحدت بیشتری در جامعه نیاز است.

وی گفت: در چند دهه اخیر کشور ایران در بخش های مختلف علمی، پزشکی، هسته ای و به ویژه بخش کشاورزی گام های بلندی برداشته که نتیجه فکر و تلاش فرزندان و کارشناسان این کشور است.

مهری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جهاد سازندگی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است، افزود: این نهاد در دو میدان سازندگی روستاها و سنگرسازی در جبهه ها فعالیت داشته و امروز نیز با همان روحیه انقلابی در جهت خدمت به مردم تلاش می کند.

وی تصریح کرد: مدیریت جهادی باید سرلوحه آحاد جامعه بخصوص در بخش کشاورزی قرار گیرد تا در زمینه تولید، اشتغال و جلوگیری از مهاجرت به شهرها گامهای مؤثری برداشته شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال 93 به ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ باید در راستای تحقق این مهم حرکت و شرایط را برای استقلال اقتصادی کشور مهیا کنیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.