سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به بازی ایران و نیجریه +عکس

روز گذشته تیم ملی ایران در اولین دیدار خود به مصاف قهرمان قاره آفریقا رفت و توانست یک امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست آورد. این بازی باعث شد تا فضای خاصی میان کاربران شبکه های اجتماعی پیش بیاید و واکنش هایی به این بازی داشته باشند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کاربرانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند همیشه در صحنه حاضر هستند و در زمان های درست و به موقع واکنش نشان می دهند. این کاربران همیشه حاضر در صحنه پس از تساوی ایران مقابل نیجریه نیز پست های مختلفی را به اشتراک گذاشتند که برخی از آن ها را تا انتها با هم مرور خواهیم کرد.

ابتدا به سراغ شبکه های اجتماعی فیس نما و نت ایران می رویم که کاربران فعالی در این زمینه داشته اند. نکته جالبی که در مورد  شبکه احتماعی فیس نما باید بگوییم گروه های مختلفی است که برای مسابقات جام جهانی در این شبکه ساخته شده است. این گروه ها برای حمایت از تیم ملی ایران یا بازتاب اخبار جام جهانی هستند.



کاربرانی که در این شبکه های اجتماعی بودند پست های مختلفی را درباره بازی پست کردند که در ادامه برخی از آن ها را مرور می کنیم:








شبکه اجتماعی نت ایران حرکت جالبی را آغاز کرده است و آن گزارش لحظه به لحظه بازی با دقیق ترین جزئیات آن است :



اما تب جام جهانی تنها در شبکه اجتماعی فیسنما و نت ایران نبود و این تب میان افرادی که عضو شبکه اجتماعی افسران هستند نیز دیده می شود.

تعدادی از کاربران بازی علیرضا حقیقی درون چارچوب ایران را شایسته تقدیر می دانستند و به نوع خودشان از او تشکر کردند.







همچنین کاربرانی هم بودند که ایران را افتخار آسیا می دانستند و با توجه به این که ایران تنها تیم آسیاست که تا به حال امتیاز دریافت کرده است، خیلی دور از واقعیت نیست. این بازی همچنین باعث شد تا کاربرانی مانند آریان آرژانتین را از بازی با ایران ترسانده اند و طرح های جالبی را به اشتراک گذاشته اند.






اما این بازی یک حاشیه بسیار جالب دیگر هم در شبکه های اجتماعی داشت و آن هم به اشتراک گذاشته شدن تصویر رئیس جمهور است، آن هم زمانی که با لباس ورزشی در حال تماشای بازی ایران هستند:









تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۱۲:۴۴ ۳۱ تير ۱۳۹۳
ای کاش این تنوع میوه روی میز ایشون تو خونه همه ایرانیها بود
یا علی تو کجا و ما مریدانت کجا
سجادی
۲۰:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۳
اوه
علی
۱۰:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
فکر کنم این میوه ها خوردنین شایدم واسه مدلن
پیمان
۲۲:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
اقای رییس جممهور خانواده رو انداختن بیرون و دارن فوتبال نگاه میکنن .
عجب ها!!!!
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
ایول رئیس جمهور باحال
مهدی
۱۰:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
کاش رئیس جمهور نگاه جامع تری به ورزش داشته باشند و فوتبال رو از نگاه سیاسی نگاه نکنند و به از محبوبیت فوتبال در بین جوانان برای محبوب کردن خودشان سوء استغاده نکنند .
ورزش فقط فوتبال نیست ، کشتی گیران و والیبالیستها بسیار بسیار بسیار مردانه تر ، غیرتمندانه تر و ایرانی تر از فوتبالیستها ورزش می کنند و افتخار می آفرینند ، اما کو چشم بینا و دلی که بدون چشمداشت اونها رو ببینه و حسشون کنه.
بازیگرهای فوتبالمون از بازیگرهای سینمامون بدتره و بازیگران سینمامون از بازیگران فوتبال بدترند ولی جای تعجبه که به این دو قشر از همه بیشتر بهاء داده میشه (البته از این دولتمردان تعجبی نداره من اشتباها" تعجب کردم )
محمد
۱۶:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
دم رييس جمهور گرم كه باخيال راحت نشسته واز بازي لذت مي بره

راستي حقيقي چه نوع ژلي به سرش زده بود كه شبكه هاي خارجكي را جذب خودش كرده بود
مجیدی
۱۶:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
با سلام . همانطوری که قبل گفته بودم صرف نظر از برد یا باخت حضور ما در جام جهانی و طنین سرود مقدس کشور عزیزمان در میادین جهانی موجب افتخار است ،لذا شایسته است از عزیزان فوتبالیست مان تشکر کرده و این حضور را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت
مرتضی
۱۴:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
آقای رئیس جمهور یکم میوه بزن.
خوش میگذره؟
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
خوب بود