سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

حمایت ویژه جهاد کشاورزی از تولید کنندگان محصول سالم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت : از محصول سالم حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ رشیدی با بیان اینکه محصول سالم محصولی است که دارای کمترین میزان استفاده از کودهای شیمیایی باشد گفت:از تولیدکنندگانی که به دنبال تولید محصول سالم باشند حمایت ویژه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همدان اولویت اول برای ایجاد نقشه ی جامع کشاورزی را دارا میباشد افزود : امروز زمان مصرف بی رویه آب به پایان رسیده است .
وی با اشاره به اینکه تا کنون 14 هزارو 50 هکتار از مزارع شهرستان همدان تحت پوشش آییاری تحت فشار میباشد خاطر نشان کرد:  استان همدان در این زمینه یکی از استان های پیش رو باشد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان با اشاره به اینکه  در هفته جهاد کشاورزی، 7 طرح با اعتباری افزون بر 25میلیارد و 474میلیون ریال افتتاح شدگفت :در این طرح به طور مستقیم برای 32 نفر اشتغالزایی شده است.
مدیر جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه  طرح پرورش ماهیان سرد آبی نیز در روستای امزاجرد افتتاح شد افزود:این طرح با سرمایه ای افزون بر 500میلیون ریال، ظرفیت تولید سی هزار قطعه در سال را دارد.
رشیدی افزود : اجرای آبیاری تحت فشار در روستای عبدالرحیم به وسعت 15 هزار و 400 مترمربع، یک واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت20هزار قطعه و تولید سالانه 200 تن گوشت سفید و400 تن کود در روستای عربلو و یک واحد پرورش سگ های زنده یاب با ظرفیت 50قلاده سگ و تولید سالانه 600 قلاده تکثیری در روستای چشمه قصابان نیز رد هفته جهاد کشاورزی افتتاح شده است.
 درهفته جهاد کشاورزی  7طرح تولیدی،خدماتی و کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در شهرستان همدان خبر داد و گفت:این طرحها با 25 میلیاردو 474 میلیون ریال اعتبار اجرا شده اند./ش/ن
برچسب ها: حمایت ، محصول ، سالم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.