سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگروه تخصصی خیرین محلات منطقه 21 تشکیل شد

جلسه مشترک مشاور شهردار با نمایندگان کارگروه های تخصصی خیرین 17 محله ، با هدف گسترش فرهنگ نوع دوستی و ارتقاء مشارکت اجتماعی خیرین تاکید شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران زهرا خوش برش مشاور شهردار در امور بانوان گفت : مهمترین وظیفه این کارگروه ساماندهی به فعالیت های خیرین در محله ها و ایجاد هم افزایی در بین خیرین منطقه و انسجام در خدمات رسانی به فقرا ، است.

وی در ادامه به شناسایی خانواده های نیازمند و دسته بندی نیازها و مشکلات آنها اشاره کرد و گفت :  این شناسایی  به منظور ساماندهی به نحوه کمک رسانی خیرین به این افراد است .

مشاور شهردار منطقه 21 در امور بانوان  با تاکید بر فعال کردن کارگروه خیرین در محله ها و همسو کردن ارتباط فکری آنها توضیح داد : ایجاد شبکه های ارتباطی خیرین از طریق ارتباط با دیگر محله ها به منظور به کارگیری ظرفیت های خیرین در دیگر محله ها است .

 خوش برش در پایان به پایش فعالیت های اجرا شده در محله و خانواده ها به منظور کاهش موازی کاری و پیشگیری از تخصیص امکانات چند باره به افراد ، تاکید کرد و از آنها خواست که کلیه اقدامات خود را به صورت گزارش مستمر از فعالیت و عملکرد کارگروه  به این حوزه ارائه کنند .

 لازم به ذکر است که تشکیل  جلسه کارگروههای تخصصی خیرین ، مورد استقبال نمایندگان کارگروه ها  قرار گرفت و آنها ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در محله های خود و آشنا نبودن با پتانسیل ها و امکانات موجود در دیگر محلات ، خواستار برگزاری مداوم این جلسات از سوی مشاور امور بانوان شدند .
برچسب ها: نخستین ، نشست ، کارگروه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.