سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهمینه میلانی خطاب به تیم ملی:

شادی و خوشحالی را از ملت ایران دریغ نکنید

تهمیه میلانی گقت: تیم ملی ایران با مربی خوبی که دارد موفق خواهد شد.

تهمینه میلانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: پیام من برای تیم ملی ایران این است به خاطر شرایطی که در آن هستیم،  تیم ملی ایران احتیاج به شادی و شوق دارد، لطفا این را از مردم دریغ نکنید.

این کارگردان در ادامه افزود:‌ با صحبت‌های کارلوس کی‌روش و شناختی که از او دارم، فکر نمی‌کنم تیم ایران موفق نشود و نتواند صعود کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کی‌روش مربی موفقی است و اعتماد به نفس خوبی هم دارد، کی‌روش این اعتماد به نفس را به تیم و کادر خود هم انتقال می‌دهد، البته کی‌روش اهل اغراق و بزرگنمایی نیست.

میلانی با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ایران گفت: مربی تیم ایران روانشناس قوی و ماهری هم هست. در بحث مدیریتی اعتماد به نفس و خصوصیات کی روش بسیار مهم است و می‌توان با امیدواریی از موفقیت تیم حرف زد. البته من باید یکی از مسابقات ایران را تماشا کنم تا نظر قطعی بدهم.

وی در خصوص پیش‌بینی در مورد نتایج تیم ملی گفت: شبی که اسپانیا- هلند مسابقه داشتند درجمع ماهمه طرفدار اسپانیا بودند و من طرفداری هلند بودم و می گفتم هلند پیروز می ‌شود، در مور نتایج تیم والیبال ایران هم درست پیش‌بینی می‌کردم و حالا می‌توانم بگویم ایران موفق می‌شود.

وی هم‌چین عنوان کرد:‌ ترکیب تیم ملی، ترکیب خوبی است و البته در گروه سختی قرار داریم اما من امیدوارم که تیم ملی، ملت ایران را شاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، موفقیت ، ایران ، تهمینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایرانی
۱۱:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
انشاءالله که شاد میکند خانم کارگردان..