سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بهره مندی سرمايه گذاران حمايتهاي جديد شهركهاي صنعتي مازندران

سرمايه گذاران از مشوقها و حمايتهاي جديد در شهركهاي صنعتي مازندران بهره مند مي شوند

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از اجراي دستورالعمل مشوقها و حمايتهاي جديد ابلاغي از سوي مقام عالي وزارت و سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران بمنظور حمايت از سرمايه گذاري در شهركها و نواحي صنعتي استان خبر داد .

موسوي افزود:با توجه به ابلاغ دستورالعمل حمايت و ترغيب سرمايه گذاري جهت استقرار در شهركها و نواحي صنعتي از سوي مقام عالي وزارت و سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران،سياست كلي اقتصاد مقاومتي و بهره مندي از شرايط و امكانات براي توسعه كارآفريني و مشاركت در فعاليتهاي اقتصادي در شهركها و نواحي صنعتي استان اجرا مي شود .

وی تصریح کرد:براساس دستورالعمل صادره،براي حمايت از سرمايه گذاري در شهركها و نواحي صنعتي مناطق كمتر توسعه يافته،مدت زمان پرداخت اقساط متقاضيان واحدهاي توليدي و صنعتي در مناطق غيربرخوردار،به 36 ماه افزايش يافته و ميزان پرداخت نقدي نيز به 15 درصد كاهش يافته است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت:اعطاي يك سال تنفس براي مناطق غيربرخوردار و6ماه تنفس براي مناطق برخوردار،بعد از عقد قرارداد،مطابق جدول ميزان و نحوه دريافت حق بهره برداري از زمين،اعياني و تأسيسات در شهركها و نواحي صنعتي اعمال خواهد شد 

موسوي تصريح كرد:اعمال 10 درصد تخفيف در واگذاري حق انتفاع و بهره برداري از زمين در مناطق غيربرخوردار و 5 درصد تخفيف در واگذاري حق انتفاع و بهره برداري از زمين ، در شهركهاي برخوردار ، از مشوقهاي ويژه براي سرمايه گذاران است .

وي يادآور شد:سرمايه گذاران ميتوانند تا پايان شهريور ماه سالجاري از اين مشوقات بهره مند شوند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تأكيدكرد:اميد است با اجراي اين دستورالعمل و اعمال مشوقها و حمايتهاي جديد در بخش صنعت و معدن،زمينه تحقق اهداف و برنامه هاي دولت تدبير واميد فراهم گردد و شاهد رشد سرمايه گذاري،افزايش توليد و ايجاد اشتغال پايدار در شهركها و نواحي صنعتي استان باشيم ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.