سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

پایان ساخت بیمارستان طبس خراسان جنوبی با هزینه 32 میلیارد تومانی

ساخت بیمارستان 140 تختخوابی طبس خراسان جنوبی با هزینه 32 میلیارد تومان به پایان رسید.

 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان 140 تختخوابی طبس  با بیان اینکه ساخت این بیمارستان 140 تختخوابی با هزینه 32 میلیارد تومان به پایان رسیده است گفت : این بیمارستان تا دو روز آینده ، برای تجهیز به بخش بهداشت و درمان خراسان جنوبی تحویل داده می شود .
 
علیزاده افزود: بیمارستان طبس دارای چهار بخش کلی تخصصی زنان و زایمان ، کودکان و نوزادان، تخصصی داخلی و تخصصی جراحی است که بخشهای مراقبتهای ویژه سی سی یو و ای سی یو ، تشخیص و سایر فضاهای مورد نیاز نیز در آن پیش بینی شده است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خراسان جنوبی 5 بیمارستان در حال ساخت داشته است گفت : بیمارستان طبس چهارمین بیمارستان استان بود که به بهره برداری رسید و تنها بیمارستان 140 تختی فردوس باقی مانده که هم اکنون 70 درصد پیشرفت دارد و تکمیل آن جزء اولویتهای وزارت راه و شهرسازی است.
 
وی پیش بینی کرد بیمارستان فردوس، سال 94 تحویل وزارت بهداشت و درمان شود .
 
علیزاده با اشاره به اینکه تا پایان امسال 28 بیمارستان در حال ساخت کشور تحویل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می شود خاطرنشان کرد: با تحویل این بیمارستانها به وزارت بهداشت ، 2 هزار و 470 تخت به تختهای بیمارستانی کشور افزوده می شود ./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.