سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

سرمایه‌گذاری محور پویایی اقتصاد مقاومتی است

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی عامل محرک و زمینه‌ای مناسب برای توسعه و تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی است که نتایج خوبی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه خلخال دیروز در جریان بهره‌برداری از چندین طرح توسعه کشاورزی در خلخال اظهار داشت: ما در روزهایی که در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده سعی و تلاشمان بر این است تا طرحهای اقتصادی و سیاسی در این حوزه را که بهره‌برداران با تلاش مضاعف مهیا و آماده کرده‌اند در مسیر بهره‌برداری صحیح هدایت کرده و زمینه بهره‌گیری کامل از آن را فراهم کنیم.

وی گفت: از جمله این طرحها خط انتقال آب کشاورزی روستاهای صوفلو، ناوند و دولت‌آباد با اعتبار بالغ بر 200 میلیون تومان افتتاح شد.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازدیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت از طرح پرورش دام 300 راسی واقع در حاشیه روستای احمد‌آباد شهرستان کوثر به عمل آمد که با همت بخش خصوصی در حال اجراست.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل شبکه پایاب و زهکشی سدهای قره قشلاق و جغناب خبر داد.

جعفری بنه خلخال در ادامه یادآور شد: ده‌ها طرح در حوزه آب و خاک در شهرستان کوثر در حال اجرا یا آماده اجرا و یا در مرحله مطالعه قرار دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.