سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهکارهایی برای به دست آوردن سلامتی در "افراد سرطانی"

برخی از افراد بعد از ابتلا به سرطان چنان افسرده می‌شوند که مسیر زندگیشان دچار اختلال می‌شود، پزشکان برای بدست آوردن سلامت مجدد در این افراد راهکارهایی معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، کارشناسان هشدار می‌ دهند اغلب بانوان مبتلا به انواع سرطان‌ها پس از تشخیص بیماری به دلایلی مانند افسردگی از انجام ورزش روگردان می‌شوند در حالی که انجام ورزش حتی در زمان افزایش طول عمر و بدست آوردن سلامتی در آن‌ها موثر است، به ویژه ورزش‌های هوازی مانند دو که بسیار مؤثر است.

گفتنی است، براساس یک تحقیق که توسط پژوهشگران رشته‌ی اپیدمیولوژی دانشگاه کارولینای شمالی صورت گرفته، افزایش فعالیت‌های فیزیکی در بیماران زن مبتلا به سرطان سبب کسب نتایج مثبت درمانی می‌شود.

کارشناسان نتایج این مطالعه را در مجله‌ی سرطان شماره 9 ژوئن 2014 به چاپ رسانده‌اند.

این تحقیق بر روی هزار و 735 زن مبتلا به انواع سرطان‌ها در رده‌های سنی 20 تا 74 سال در فاصله‌ی سال‌های 2008 تا 2011 صورت گرفته است.

کارشناسان همچنین دریافته‌اند، زنان رنگین پوست در حدود 40درصد کمتر از زنان سفید پوست به انجام فعالیت‌های فیزیکی پس از ابتلا به سرطان می‌پردازند.

کارشناسان توصیه می‌کنند، زنان مبتلا به سرطان حداقل 150 دقیقه ورزش با شدت متوسط و نیز 75 دقیقه ورزش با شدت بالا در طول هفته برای حفظ سلامت انجام می دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرطان ، طول عمر ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.