سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصر امروز صورت گرفت

رونمایی از اسناد هویتی شهدای موتلفه اسلامی با حضور رئیس مجلس

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از اسناد هویتی شهدای حزب موتلفه اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از اسناد هویتی شهدای حزب موتلفه اسلامی رونمایی شد.

در این مراسم لوح یادبود و تندیس به خانواده شهدای چهارگانه موتلفه تقدیم و همچنین از خانواده‌های مرحوم حبیب‌الله عسگر اولادی و انواری تقدیر شد.

بر اساس این گزارش محمد ناظمی اردکانی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در مراسم یادمان طلایه‌داران آفتاب که امروز در مجلس شورای اسلامی و از سوی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان اسناد کشور ماموریت‌های  حاکمیتی را عهده‌دار است که می‌توان از جمله آن به ثبت وقایع چهارگانه، صدور اسناد هویتی برای همه‌ی ایرانیان و تولید و نشر آمار و اطلاعات جمعیتی اشاره داشت.
 
وی افزود: بالغ بر صد و سی میلیون سند هویتی از سال1297 تا به امروز ثبت شده است و سند هویتی شهدای گرانقدر از جمله شهید بخارایی، امانی، نیک نژاد و صفار هرندی در میان این اسناد می‌درخشد.
 
ناظمی اردکانی به رونمایی اسناد سجلی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در سال‌های اخیر از سند شهدایی همچون شهید مفتح، شهید چمران و دانشمندان هسته‌ای رونمایی کرده‌ایم که این اقدام ارزشمندی از سوی سازمان ثبت اسناد کشور است.
 
وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات فرهنگی سازمان ثبت اسناد کشور صدور شناسنامه شهیدان بوده است که تاریخ شهادت به عنوان تاریخ تولد جاودانه آنها به حساب می‌آید.
 
ناظمی اردکانی خاطرنشان کرد: امروز سازمان ثبت اسناد کشور افتخار دارد که اسناد شهدای بزرگی همچون امانی، صفار هرندی، بخارایی و نیک نژاد، همرزمان آنان همچون آیت‌الله انواری و مبارز نستوه حبیب‌الله عسگر اولادی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود.
 
انتهای پیام /

برچسب ها: مجلس ، شورای ، اسلامی ، رونمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.