سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

هزینه 1400 میلیارد تومانی طرح پروژه‌ انتقال آب خلیج‌ فارس به شمال کرمان

پوربیگلری گفت: هزینه طرح پروژه‌ انتقال آب خلیج‌ فارس به شمال کرمان که از سال گذشته آغاز شده بالغ بر 1400 میلیارد تومان است.

پور بیگلری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هزینه طرح پروژه‌ انتقال آب خلیج‌ فارس به شمال کرمان که از سال گذشته آغاز شده بالغ بر 1400 میلیارد تومان است که این طرح با همکاری سرمایه‌گذار چینی و پیمانکار ایرانی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: این طرح آبی در سه فاز که از شهرستان سیرجان آغاز و سپس صنایع گل‌گهر، سرچشمه مس کرمان بعد مجموع صنایع فولادی یزد و اردکان را پوشش داده و در آخر به فلات مرکزی کشور می‌رسد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با روی کار آمدن مدیریت جدید و کشف معادن بزرگ سنگ آهن گفت: تاکنون 50 نوع کانی برای این استان شناسایی شده که انتقال آب برای این حوزه بسیار مهم است و می‌تواند تأثیر در جلوگیری از خام‌فروشی و رونق صنعت این استان داشته باشد.

حسن پوربیگلری با توجه به اهمیت انتقال آب به کرمان و استا‌ن‌های شرقی یادآور شد: این طرح می‌تواند برای نجات حوزه‌ی سرزمینی کشورمان مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتقال ، صنایع ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.